Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVosověta
11. 11. 2005
0
0
1120
Autor
TASYA
VOSOVĚTA
Olé, vosa se máchá ve sklence vína,
zoufalá nálada kolem stolu ...
...exploduje v korálky kretenismu.
a já tu vosu nedokážu zabít... !
Stěny na nás padají
pyramida z pivních tácků se kátí
ty na mě koukáš
a oči tvé mě zabíjí.
A přece tu vosu nedokážeš zabít ... !
11.11.2005 Sokolík TASYA & MAURUNKA
Dickers - zajdi si na AMBROSII - to jsou společné díla mě a Maurunky, tam se vyřádíš :-)
To bude asi včelka:-)Ale to na čem sedí je zaručeně kočka, teda myslim, nebo nemyslim a vim?Je to kočka!Já raději brýle, čocky bych mohl omylem sníst:o)TASY zkus se vyhnout veršům a napsat prostě něco, třeba bláznivýho.Nějaký ten verš by tam šel.Bláznovi od blázna:o)
Díky díky díky... podpisy až v šatně :o)
Vesuvanka : Já skoro nerozeznam bez cocek vodu od komara, ale asi mas recht - je to vcela :o) prave s Maurunkou pracujeme na myslence Slonovety :o) bojte se, jak to bude vypadat :o)
Honza_Princ
12. 11. 2005
Fíha hustý!!! :) To znám, ale chybí tam ten geniální konec po facce :o)
Ten si dáš na server ty, pod to se já nepodepíšu, ale co kdybysme změnily kategorii, ať vidíme tu návštěvnost :o)
vosy nikdy nezabíjím... i tahle míca, kterou Ti posílám, si s vosou rozumí :-)))
obrázek jsem vybrala z Google, kde bylo napsáno "kočka a vosa", ale teď, když na to koukám, vypadá to spíš na včelu než na vosu - vosa je štíhlejší a má výrazně žluté pruhy