Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAkvarely podzimu
Výběr: vesuvanka
13. 11. 2005
2
0
985
Autor
tanicka
Pestré melíry střapatých jiřin,
pšenice zráním pozlacená,
kukuřičné klasy, korálky jerabin,
šípků temně rudé krvácení...
Větřík flirtuje s vodní hladinou,
řasí jí drobnými vlnkami...
Jabloň obtěžkaná úrodou...
Cesta posypaná trnkami...
Černé, jak uhlí, se mraky valí,
slunce se usmívá spod oblak.
Hledím a hádám: kdo z nich nás šálí -
zlaté slunce aneb černý mrak?
V akvarelkách štětec svůj smáčí
měsíc říjen - malíř to skvělý.
Přijde listopad... V deštivé náručí
ukradne jeho akvarely...
Máš ji plnou obrázků, které já tak obtížně hledámJsi poetická žena. Gratuluji
To Vesuvanka: Aha, uz jsem chytrejsi... Dekuji. P.S. Ja totiz strasne nerada ctu navody apod., tak poznavam vse v procesu osobnich zkusenosti.
To Vesuvanka: Ja jen opakuji to, co jsem napsala pred chvili: jsem tady druhy den. Co to znamena: "klub" a "výběr"?
Tanicko moc krásný.Já jsem tu také druhy den,ale jako začínající amatér.V porovnání s tebou se já hrabu z listí a díky tobě vidím i co je nad ním.Drzim palce a gratuluju k nádhernýmu vstupu na tenhle svět básnické planety:-) Budu se snažit se ti přiblížit postupem času alespon na dohled,abych tu krásu také videl na vlastní oči.I kdyz mám děsuplný tragikomický pohled na okolí,kterým to popíšu jinač.Ještě jednou-krásně se čtes.
"výběr" dávají redaktoři dílům, které považují za velmi dobrá - je to vyšší ohodnocení než tip. Díla zařazená do výběru mají ještě svůj samostatný seznam "výběr"
Klubů je zde hodně a zařaují se do nich básně určitého obsahu, ale někdy stačí určitý související verš či metafora.... v básni stačí například napsat, že se něco plazí (a nemusí být myšlen zrovna had) a dílo je zařazeno do klubu "Hadí plémě"