Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoce
03. 12. 2005
0
0
1336
Autor
Laura_L
Vánoce jsou rok od roku hektičtější. A mě se do toho přidávají ještě problémy dospívání, všelijaké změny a konflikty s okolím, které mě nechápe. Ale přece jen bychom neměli zapomenout, že Vánoce jsou svátky klidu a míru a ne sháněním dárků a hektickým se honěním po obchodech, snahou o co nejbohatšího Ježíška. Vždyť v tom to přece není! Hodně lidí si stěžuje na marketing, ovládající Vánoce čím dál tím víc. Ale že by někdo proti tomu bojoval?
Včera jsem měla dost smutné nálady a řekla jsem si, že to všechno musím nějak vyřešit. Tak třeba dnes ráno jsem se vzbudila, teklo mi z nosu a v krku pálilo. Nechtělo se mi vůbec nikam a to jsem musela do školy! Ano, v sobotu! Měli jsme zkoušku se školním sborem. Nakonec to bylo tak krásné! Taková atmosféra, koledy a ti milí lidé okolo..Odpoledne jsem šla s mojí nejlepší kamarádkou do biografu. Nejprve jsme se scházely u mne doma, protože jsme potřebovaly vyřešit náš vztah, známe se už velmi dlouho a poslední dobou se to všechno nějak hroutilo..Mimochodem viděli jste už Mrtvou nevěstu Tima Burtona? S kamarádkou jsme si dost povídaly, o tom, jak to všechno mezi námi vlastně je a pak jsme se dívaly na ten film a šly ven a mlčely a ono začalo sněžit a na Andělu hráli ti podivní hudebníci koledy a já byla najednou tak šťastná, ta atmosféra mě spolkla a já vnímala, jak se člověk může radovat z úplně nepatrných věcí, když se na ně soustředí, když pořád za něčím nežene a mě znovu došlo, jak moc ji mám ráda a přišla jsem domů a ucítila známou vánoční vůni a pak převalovala v ruce můj první letošní horký a voňavý kousek cukroví.
sorry, ale taky mi to nic nedalo...mozna kdyby to bylo jinou formou...neviem, uprimne me to nebavilo. Jen takovej malej nazorek. Marry Christmas ;)
woman_who_fell_to_earth
03. 12. 2005
strašně mi to připomíná takové ty rádoby protikonzumní postřehy v novinách před Vánocemi... a nespisovná, neformální čeština by to odlehčila a odstranila závan školní slohovky...
no,školní slohovka,jak vyšitá...:)ale kdo řiká,že školní slohovky musej bejt špatný?:)sice mě dost irituje obrat jako:Známe se už velmi dlouho-nevim,to je takový typicky školní...ale ńakonec mě to celkem bavilo:)))