Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříjezd 21:38
Výběr: Print, Rivka
09. 02. 2001
7
0
3799
Autor
hermit
Hřeben černých stromů nebe pohladil
myslím že se tamhle otevřelo
k tomu štěkot psa
Tuto noc v tomto městě
jsme procházeli krajem
s větrnou symfonií ve střechách
okna se někde rozsvítí
bez pozdravu jsme minuli člověka
Bůhví proč
jsou cesty jako klubka nití
černé a bílé
která mě zavedla sem
do kouzelných kopců jež se za noci mění
odečítáním hodin světélkujících z věže
Můj život je zakletý
v té krásné hlubině srdeční krajiny
Ramiz_Achundov
10. 02. 2001
Tak tohle mě zase OSLOVILO, jaxe tu rádo říká... A víš, co mi to mimo jiný řeklo? "Printe, ty osle, v životě bys mě tak krásnou nestvořil! Kochej se, jsme tu taky pro tebe!"
A má pravdu ta básnička...
Kochám se...osel jeden...
*!
Printéé
:)))))))))))))))))))
taky.taky.taky.taky.......
(přejmenovávám se na oslici)
:)
Přátelé, já vám moc děkuju. Ale: tahle básnička je jen mým nedokonalým pokusem zachytit jakýsi krásný pocit, který jsem kdysi zažil v noci při cestě přes Krásnou Lípu (není tu někdo odtamtud??:-)) nad kterou zářil světélkující ciferník kostelních hodin. Bylo to něco tak úžasného, že na to dodneška nemůžu zapomenout, ale v téhle básničce se mi to nepodařilo vyjádřit tak abych s tím byl spokojen. Ještě se o to asi pokusím. Myslím, že si tahle básnička nezaslouží písmácký výběr. Ty světélkující hodiny ANO !!!!
Tvrdým rohlíkem? Ne... Ach, bože Hermite, to já jsem opilej, tím nejlepším vínem, co tu pro mě je...
Nataša: Ale interpunkce není nutná (to záleží čistě na autorovi)....
Printe, naučíš mě opíjet se tvrdým rohlíkem ????