Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoční přání
Autor
pekylau
Můj milý Ježíšku, prosím tě, přines mi maminku. Nemusí být ani hodná, ani hezká. Může to být nějaká, o kterou nikdo na celém světě nestojí. Moc, moc bych si jí přál. Byl jsem celý rok tak hodný.
A nebo alespoň tatínka. Třeba starého a mrzutého, který celý den jenom bručí a leží na gauči. Úplně nejlepší by však bylo, kdybys přinesl oba a oni…. , ale to už by byla přání dvě a já prý mám napsat jenom jedno.
Nebo brášku. Brášku, který by si se mnou povídal a koukal na pohádky, hádal se se mnou a…. a kdyby ani to nešlo, i z malé protivné sestřičky bych měl velkou, opravdu velkou radost.
Já vím.
Teta povídala, že tahle přání mi asi splnit nemůžeš. Tak kdybys mě, jenom trošičku, malilinko uzdravil a já si mohl dojít sám na záchod a už nikdy nepotřeboval tu ošklivou plechovou mísu. To bych si také hrozně přál.
Víš, milý Ježíšku a jestli to také nejde, naděl mi, prosím tě, ještě jednoho králíčka. Takového, jako jsi mi přinesl minule.
To aby tady ten loňský se mnou nebyl pořád tak sám.
--------------------------------------------------
Pozn. autora – původní verze měla být na téma ´´Ježíšku, prosím tě, vem si moji maminku´´, ale to by se asi k těm Vánocům opravdu jaksi... .
Takže ještě jednou všem hlavně klid a pohodu.