Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seONA
28. 12. 2005
4
4
4757
Autor
orbital
Vysvoboď mé zvadlé oči
Vysychají
Aniž tě vidí denně se loučí
Dech mlhou se tají
Za oponou slunce vroucí
Otázky světlo hledají
Jak dlouho se tlouci
Než naše cesty v jednu uzrají
4 názory
to Něžný_debil: děkuju... pořád jsme spolu kamarádi, takže ji svým způsobem "mám"...
Něžný_debil
07. 08. 2009
Micek: s tím se dá souhlasit, jen člověk neví kdy méně a kdy více ;) děkuji za ocenění a tip.
Usmáty_autor
23. 03. 2006
copak se to s lidmi děje v poslední době?? proč ta skepse? nezvdávat...
Usmáty_autor
21. 03. 2006
to si nemyslím :))) jen to vnímám od podstaty věci. nemůžeš to brát vzhledem k tomu jaký je člověk dnes... už jsme hodně vzdálení od toho skutečného. dle mého to moc pěkně popisuje Platón v Ústavě.
Usmáty_autor
20. 03. 2006Usmáty_autor
20. 03. 2006
ahoj!!! jsem zpět, nemohl jsem se tady dostat kvůli hesla :-)
to je jasne, že to zlo někdo páchá, od toho jsou jiní, aby ho odčinili =) mnoho básníků i jiných umělců prohlašovalo, že bez nich by svět byl mnohem chudší a že zastávají důležitou funkci. snaží se na to vždycky poukázat, že se děje něco nedobrého. myslím, že na tom něco bude :-))
se zlem se musí bojovat jedině dobrem, jako v pohádkách :) slyšel jsem jednu moc pěknou věc, že: ,,Zlo je pouze projevem nedostatku dobra.'' na tom taky něco bude :)))
Usmáty_autor
21. 02. 2006Usmáty_autor
20. 02. 2006Usmáty_autor
19. 02. 2006
dle mého názoru, kdo to vidí, nemůže jen postávat a má potřebu s tím něco dělat nebo se k tomu vyjádřit ;-)
s tím souhlasím, taky znám i vyjímky a jsou to super lidi :) ale jak se říká vyjímka potvrzuje pravidlo ;-))) to máš vlastně dobré
;-)) mám rád lidi, kteří se neženou v davu jako stádo volů...
Usmáty_autor
18. 02. 2006Usmáty_autor
17. 02. 2006
Usmáty_autor: to jsou =)) na Slovensko mám moc pěkné zvpomínky... ;-) i jinde se najdou super lidi, třeba na Balkáně jsou šílení =))
Usmáty_autor
16. 02. 2006
Usmáty_autor: to jsou ty předsudky... =)) taky se mi někdy stává, že mě lidi předurčují k různým věcem, které jsou mi úlpně ciní, jen podle toho jak vypadám. ale to je celkem běžná praxe, hodně lidí dává na povrchní věci. já třeba nemám rád nagelované týpky a taky jim dávám různé přívlastky a vlastnosti :))
Usmáty_autor: děkujíí za zastavení a tip!!! ten obsah prologu mi jednou řekla kamarádka ze Slovenska ;-)... a zůstal mi v paměti, protože se mi moc líbil.