Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekdyž padala hvězda
Autor
Moncheri
...teplou deku jsem si přitáhla až k bradě a pohlédla na nebe.Vyšly první hvězdy.Nejjasněji zářila jako vždy severka.Vdechla jsem tu krásnou náladu a najednou mi došlo, že se vůbec nebojím, i když jsem sama.
"Takhle krásně mi nebylo už strašně dlouho"posteskla jsem si.
"Moni, nedáš si se mnou jablečné tousty"zeptala se mne blížící se babička.
"Tak jo"a usedla ke mně.
Když nad tím tak přemýšlím, zjistím, že babička, mamka a séra jsou strašně supr. A ať si říká kdo chce co chce, mám je strášně ráda! Jsou to vlastně mí stážní andělé. Najednou se mi zastesklo, strašně mi chybí táta, kterého jsem nikdy neměla! Nikdy mne neměl rád, ale mí strážní "andělé" mne vždy chránili a dodnes se mám velmi dobře! Nic mi nechybí.
"Moni, jsi tu?"
"Jo, usměju se na sestřičku" všichni se stulíme pod deku a sledujeme jak hvězdy padají a padají a padají...
A když vidím jednu sympatickou hvězdičku, napadne mne :"A´t jsme všichni konečně šťastní. A HLAVNĚ mí andělé...