Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSába
Autor
Dante
Dante: Ahoj Sábo.
Sába: Ahoj Pájo. Tak, co říkáš na moje vlasy?
Dante: Nic moc.
Sába: Cože? Jak se opovažuješ?
Dante: Dobře, beru to zpět, je to fakt hitový.
Sába: No to si myslím. (Pája je úchyl)
Radka: (vykoukne zpoza knihy) Hi hi hi hi..Pája je Pája.
Sába: Tak co Honzo, Smeykoši, ten fejeton byl fakt dobrej. Co ty a tvůj sexuální život?
Honza: Ehmm...k těmhle otázkám bych se nechtěl vyjadřovat, pročež zavání mládeží a to je verbeš.
Sába: Ha! Jak tohle můžeš říct? Odvolej to!
Honza: Neodvolám. A ne a ne...(schová se za poloprázdný kalamář).
Sába: Honzo, nebuď socka a svěř se nám.
Dante: Jo, nebuď socka.
Honza: Ondřeji, kdysi jsem se učil některé bojové techniky, které jsou obzvlášť bolestivé.
Dante: Už se bojím.
Honza: A je mi jedno, že jsi svalnatější a rychlejší a že to pro mě nejspíš špatně dopadne. Taky bych se mohl napít muškátového čaje.
Dante: Sábo, brzo tě doženu. Už jen ty, Verča a Lenka Audyová máte chlupatější ruce než já.
Veronika: (náhodou prochází) Tož sem si zalomila nehet. Včera sem na intru zabíjela brúka....
Martin: ------
Veronika: Tož kurňa ho mám zalomené, to je úplně nechutné, že jo Martine.
Martin: -------
Lenka Kř.: lá lá lá lí.....jejda mane....
Sába: Honzo, zamysli se laskavě nad sebou.
....A tak pondělní odpoledne ve škole stálo za šípek.