Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezáBLESK
24. 01. 2006
5
0
4602
Autor
Mila_cik
Na dveře
prázdného bytu,
píšeš zlatou barvou, že
bolí tě srdce
od blesku...
...dva lepší než jeden, že??:-)))
...to neni první dílo, kde je něco cítit!!!:-))
...NEBYL TU SACCO???:-))
no, my nejsme horší. právě naopak jsme ti NEJLEPŠÍ. a byli bychom asi neradi, aby jsi nás poznala, protože pak by jsi mohla jako svého životního druha hledat osobu podobných vlastností a to by se ti těžko hledalo, když ... jsme jenom dva.
sakra to si věříme, co? ach ta sebechvála smrdí.... :-)
sacco: se domluvíme a budeme tlačit oba..:-))
gabe: ale nepovídej...životních omylů už bylo a vy dva nebude horší,..:-))
R* - při tom tlačení opatrně!!!:-)))
...to néééé...horší nejsme...jsme jiný:-))))
to nás tedy jistě těší, že se těšíš
...no počkej, na co se to vlastně těšíš. copak gab už se konečně vymáčknul a nastavil termín, kdy nás pozve na čerstvou piškotovou bábovku s čokoládou a domácím vaječňákem k tomu?? ale já bych u toho bral ještě kávičku, jestli mohu prosit...
no kávičku mám taky moooc ráda..:-)))
no ještě nás nezval...-))
asi tlačíme na špatných místech
momentálně se mi sice nechce.... ale slibuji, že budu tlačit na těch správných místech :-) jestli to k něčemu bude, to nevím..... ale třeba jo.
...sacco, doporučuji ti, až budeš tlačit, pohybovat se v blízkosti WC, protože pochybuju, že z Tebe vypadne něco jinýho!!!:-)))
...a jen tak na okraj, když ses měl obrátit do HK a zpět, abych vás mohl pozvat oba, tak TO BYLO KECŮ, ŽE SE TI NECHCE NIKAM PLAHOČIT!!!!:o)))))))
...R* - těšit se na nás dva je Tvůj největší životní omyl!!!:-)))))
v dnešní době není možné být něco jiného než psychouš. na psychině tak stejně skončíme všichni. tak se tam gabe sejdem. a milačika seber s sebou.
no, nevím jestli je na co. takových exotů potkáš denně na ulici stovky a my dva jsme mezi nimi jak šedé myšky, prakticky k nerozeznání od jiných. ačkoliv vynikáme ve všech směrech :-)
...sacco je bez šance...teď když vím, že si se těšila, tak Tě nechám v osudí - chceš???:o))))
...a tím jsem se definitivně zbláznil!!:-)))))
...dnes se mi záBLESKLO....co myslíš, byla to myšlenka nebo jsem se zbláznil????(do někoho):-)))))
...já nevím, zatím vybírám...takže to vypadá, že jsem se jenom zbláznil...:-))))
...jak to víš???...vždyť jsem to nikomu neřekl???:-) t*
...Eidam má pravdu...je to moc hezký a jasně zpracovaný, ale nedávej místo názvu kategorii...chce to název...třeba "Blesk v srdci" nebo si něco vymysli...:-)))
podezdívka
25. 01. 2006
bohužel budu souhlasit s výše uvedenými. ten název tomu ubírá na kráse, ačkoliv na tip je to uřčitě
Eidam: No jo názvy mi moc nejdou..:-)
jaza: mám ráda barvičky..:-))
gab: Teda Gabíšku máš fantazii krásný název..:-)
podezdíka: Děkuji..
sacco: Dobře dobře dáme název..:-)))
zelva: Jani, děkuju..
všem se omlouvám název bude..:-))
hehe neřekla bych nějak mě nic nenapadá..
asi BLESK..
nebo záBLESK...:-))