Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHříšná
26. 01. 2006
7
0
4854
Autor
Mila_cik
Být hříšná
nezardím se ani,
když se koukneš na prsa,
která kojí Tvé
malé Já
sacco...sakra, máš pravdu - MNĚ JE TO JEDNO!!:-))
M_R*...jejeky znamená, že máš radost???:-)))
jaký chaoz - ach jo, ty máš o nás ale mínění........
a gabe.. hádat se nebudem. ..... a já vím, že tobě je to jedno. tak já říkám, že hádat se nechci.
heh no to bych zase neřekla..:-)
vy dva a moci všechno..:-DDD
to by byl chaoz..
...já to pochopil...my můžeme všechno, protože chytrým a rozumným je vše povoleno!!!:-)))) Oni (my) to totiž nezneužijou!!!:-))) A vo vo vo vo tom to je!!!!:-)))) Viď R*???:-)))
...ale to neznamená, že se se saccem nepohádáme!!!:-)))
gabe, to je určitě na tebe - tak si toho nech. já určitě můžu - že jo?
že já můžu??????
no nevím jestli můžeš..:-))
když ty tak musíte moci oba, jinak by ste se hádali..:-))
gabe, je to dobré, můžeme oba....vlastně ba přímo musíme.... no jo, ale vlastně co??????
:-(( tohle se mi nelíbí......
smích je hodně pozitivistický - takže se směj nahlas, dlouho a často a to klidně i nám...
:-)))))))))))))))))))))
...souhlasím, směj se nám, až se budeš za břicho popadat!!!!:-)))))) (a nebo za co chceš!!):-))
.... to jsme to dopadli, gabe, už i miláčkům jsme k smíchu ......
ale je to dobré. směje se jenom trochu, kdyby se smála víc, třeba jako takhle
:-))))
tak to by už bylo na pováženou.
asi si teď gabe budeme muset najít někoho, komu se budeme smát my. přeci v tom nezůstaneme sami?
hehe no jo však smích lěčí ne..:-))
a prodlužuje život, tak proč se nesmát..:-))
hehe to uz vam ja nestacim..:-((
...no vždyť to říkám, už to zase rozebral, že bych ho zabil!!!:-)))
...JÁ TI DÁM ŠAŠKA!!!!! Máš kliku, že nejsi daleko od pravdy!!!!:-))))
gabe mám to brát tak, že chceš být ŠAŠEK????
no, nevím.... ale nemáš do toho daleko, nemyslíš?
:-)
...to je marný...ten to zase rozebere tak důkladně, že bych ho musel zabít...:o))))
zelvi: díky takhle po ránu..:-)
podezdívka: děkuju...jsi milý
gab: Jeje věděla jsem, že se ti bude líbit..:-))
nevím jestli princezna, to asi ne..jen zas něco novýho co mě baví poznávat..
rainman: no v nudných předmětech ve škole Tě napadne věcí..:-))))
Díky moooc všem..
vidím, že nápadů na pajpu máš plnou hlavu, ne nadarmo tě pajpový král nazývá (svou) princeznou... tak jen piš a piš a piš.
t*
sacco: děkuju tohle je pro mě až moc....nejsem princezna jen králův šašek..:-)
gab_: Psssst..:-*
sacco: děkuju tohle je pro mě až moc....nejsem princezna jen králův šašek..:-)
gab_: Psssst..:-*
Jarmila Moosová Kuřitková
27. 01. 2006
Jarmila: no to asi ne..:-))
sacco: o to je to lepší..;-)) aleee psssssssssssst
podezdívka
26. 01. 2006
...z Tebe bude brzy pajpová princezna!!!:-)))...opět to má hlavu i patu - a tentokrát ještě navíc prsa :o)))...t*