Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChladná kalkulace
02. 02. 2006
8
4
3703
Autor
orbital
Polibky odvezly náklaďáky na smetiště.
Čeká je recyklace,
pro další komunální použití.
Rozvezeš je novému spotřebiteli.
Nevím, jestli se jedná
o pobídku či pohledávku.
Vysvětlíš mi to jindy...
Tržní hospodářství je neúprosné.
Opět propadly mé akcie
na citové burze.
Chceš mě rychle prodat...
asi nevíš, jak bez tebe ztrácím cenu.
4 názory
Amonrea: ooo, jsem velmi potěšen! :) byl to intenzivní pocit, tak se to projevilo v té básni...
mě se taky líbí, jen nechci být moc samolibý ;)
tristes: děkuji... to vždycky. tenhle případ bude možná jiný, možná... ;-)
Usmáty_autor
17. 02. 2006
Usmáty_autor: myslíš něco jako pět minut před vymřením? =))) pesimismus mě neopouští snad nikdy :)) ale je to takový pozitivní pesimismus. snažím se myslet pozitivně, jenže v téhle době to opravdu nejde ani kdybych se poskládal... ;-) tak se to aspoň snažím zachránit smíchem =)))
Usmáty_autor
16. 02. 2006
Usmáty_autor: které?? rád bych si přečetl :) nevím jestli bych zvládl přečíst všechny jako ty... ;-)))
Usmáty_autor: surpise =)) opravdu? a čím? to jsem rád ;-) děkuji za dostavení a tip
Usmáty_autor
15. 02. 2006Usmáty_autor
14. 02. 2006
anitta: škoda, no :) mě taky nebaví právo ani ekonomie, ale zrovna se to tak hodilo :)
heidi: ,,Pantha rhei.'' to máš od Herakleita, ne? jasně, pokažde to je jinak...
heidi: celkem yo ;) no jo no, ale když máš pocit, že to je ten člověk s kterým bys chtěla zůstat strašně dlouho, to je pak těžké to překousnout.
díky za komentář a tip
heidi: to mi jako má pomoct úklidová četa =)) snad yo... jednou už jsem skoro zapoměl, ale... víš jak to chodí ;-)
heidi: myslím, že dívat se na to budu stejně. jen z větší dálky. oplakávám, ale jdu dál. jednou jsem si to už odbyl...
nechtěl bych si zažívat ten pocit, který je z toho cítit ...
každopádně zajímavě vyjádřeno a ten pocit to opravdu vyvolává,takže tip
Beeswax: asi jsi nic podobného nezažil. jde o ten pocit naplnění nějaké touhy, který stejně odezní, ale je krásný. díky za komentář a tip
nickey: co se dá dělat. děkuji za tip, jsem moc rád, že se líbí.
Incognito: děkuji za pochvalu a tip. v tomto případě to od ekonomky potěší :D