Víš kolik mě tehdy bylo? Šestnáct!
Pamatuju si, jak jsem byla zničená z neustálého: jojo, chyby tam mám, vím, nejsem na gramatiku...
Takže to bylo jen takové zoufalé, nehaňte mě, vždyť můžu být autor i bez důkladné znalosti Gramatiky.
Jsem jako Xindl X ;), také je disgrafik a to bez potvrzení. Dokázu jakž takž vyjádřit co chci jen díky hromadě knih, které sem přečetla :D
Což o to, díla s dobrou lit. hodnotou se zde občas mihnou.
:D dobrý no taky mi to tak příjde :D
:D dobrý no taky mi to tak příjde :D
Konečně někdo pochopil smysl Písmáka...
Jo, jo. To teď už taky vím.
Napsala jsem to, jen abych se pobavila;)
Ale kritiky mě už zas tolik neberou(jako dřív, kdy jsem z toho byla vážně skleslá).
Člověk nesmí brát moc věcí vážně, jinak se z toho opravdu zblázní :)
No je fakt,že některý dílka u tebe čtu až teď,ale asi chápu,proc si to napsala...Jinak nebuď z toho naštvaná.Já když tady byla krátce,taky jsem tomu nevěnovala pozornost a po pár tzv. ,,ŤAFKÁCH",jsem si ten pozor začala dávat.Je to taková škola psaní:) A některý chyby,jsou opravdu tak silný,že se nad nima zastaví i negramot!
Děkuji opravdu všem, že jsou tak vstřícní a milí...
Pro mě tohle je hlavně pro uvolnění...to aby jsem se nezbláznila
Tak vám všem přeji hezký de....................blesfvbsivlxgihagahul
...(a už je to tady)
Mám z toho tady někdy taky takovej pocit, NĚKDY přemíšlým o tom, že bych vydal dílko jen abych se zalíbil, nee aby se líbilo mně.. heh, přeju hezký den a tIP**
Hehe :). Jinak teda souhlasim s Fanýsem, chybu udělá každý, ale čtenáře, který chybu najde, to obvykle zbrzdí. Mě třeba vadí, když jsou špatně čárky (samozřejmě ve většim množství, výjimky nevaděj), protože čárky dost určujou rytmus a vůbec členění vět, a když chybjej úplně nebo ještě hůř jsou tam, kde by bejt neměly, brzdí to. Tím neřikám, že v nich chyby nedělám :).
Ještě mě tak napadlo: v drtivé většině případů najdeš to, jak se slovo správně píše, v Pravidlech českého pravopisu, a protože jsou volně přistupná na netu (www.pravidla.cz), nevidim důvod, proč by se tam člověk - když si neni jistej - nepodíval.
Hrubky nejsou zdaleka to nejhorší.