Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selokomotiva
12. 02. 2006
0
0
499
Autor
Bytrý
Lokomotiva jela moc pomalu, protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu, protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu , protože před ní jela lokomotiva, která jela moc pomalu a pak se zjistilo, že to byly jen dvě lokomotivy :)