Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCesta tam a nikdy zpátky
Autor
Alya
Za sedmero horami a sedmero řerami žil a dokonce i byl polohobit Gum.Jednou si vyjel na motorovém člunu společně se svým intimním přítelem Bumem na jednu z těchto sedmero řek.Na člunuse vášnivě milovali. Při jedné z obvzláště nechutných sexuálních praktik spadl Bum do vody.Za chvíli se vynořil se zlatým prstýnkem v ruce.
"Naval to sem!", řekl Gum a šlohl prstýnek Bumovi. Než si stačil Gum domyslet, kolik by za něj dostal na černém trhu, vlezl Bum do člunu a uštědřil Gumovi profesionální pravý hák. Z chvíli byli oba v objetí, které rozhodně nebylo milostné. Souboj připomínal wrestling a ve wrestlingu je dovoleno všecko. Gum použil proti svému soupeři ten nejzákeřnější útok (Gas attack - smrtící útok používaný v soubji pokémonů, prameny neuvádějí, jak dlouho TO v sobě Gum měl). Tak zemřel Bum, šampion v boxu v té nejlehčí váhové i inteligenční ketegorii, zabitý zákeřným plynovým útokem (pěkný epitaf).
Gum shodil tělo svého tragicky zesnulého přítele do řeky a odříkal motlitbičku. Potom začal zametat stopy po zločinu. Bohužel začalo pátrání po nezvěstném Bumovi a jeho tělo bylo záhy objeveno. Začalo policejní vyšetřování a Gum neměl právníka ani alibi. Musel před fízlama zdrhnout do hlubokých lesů.
Gum brzo zjistil, že prstýnek má docela příjemné halucinogení účinky. Často se mu zdálo, že je majitelem a zkladatelem jednoho z nejúspěšnějších erotických měsíčníků, Playelfa. Jezdil v limuzíně s nejkrásnějšími a nejvyzívavějšími elfkami ve Středozemí měl volný vstup na promoakce, modní přehídky a večírky. Každý elf i elfka na které si ukázal s ním šli bez váhání do postele. Občas došlo i na solidní grůpáč. Občas si svoje vize vylepšoval lysohlávkami. To měl potom ten blbec Isildur dvě hlavy.
Jednou potkal Gum v lese potulného podvodníka a iluzionistu Bimba Strašpytlíka. Zrovna když mu ten malý ničema ukazoval už dávno provařený trik se špičatým kloboukema , odvedl jeho pozornost a šlohl mu prstýnek. Gum si toho všiml až po nástupu solidníhob abst'áku.Nadávky které vykřikoval byly opravdu nepublikovatelné. Abyst'ák zmírnil,začal smažit lysohlávky. Vize s kráskami a krasavci z Playelfa se však už nevrátily. Maximálně viděl veverky s dvěmi hlavami.
Gum propadl zoufalství. Neměl nic ani oblečení. To ze sebe strhal v prstýnkovém rauši. Zbyla mu akorát umolousaná bederní rouška, aby nepohoršoval veverky. Jednou přišel do lesa Fantomu, kde číhaly mluvící a chodící stromy Tenti. Tenti byli velice staří a vyznávali strarosvětskou morálku. Elfku v bikinách ješte tolerovali, ale skoro nahý plešatý polohobit s ratichickou postavou fet'áka je pohoršoval. Gum měl pocit, že ho stomy sledují, ale to svaloval na účinky lysohlávek. Tohle si ještě namlouval dokonce i když stromy syčely, šuměly a podrazovaly mu nohy. Nakonec se našli dva Tenti, kteří ho spoutali a vyvedli z Fantomu. Na okraji lesa mu ještě nařezali.
Gum si řekl, že něco tak odporného jako lysohlávky už nikdy smažit nebude. Kdo kdy viděl nějaké bláznivé mluvící stromy? Určitě je to schizofrenie spojená s vyrážkou na zadní části těla. S touto myšlenkou se Gum vydal na pout' za lepším smaživem.
Gum dorazil k lidským makovým polím. Z máku získával opium. Část z něj prodal a část smažil. Nakonec si toho všimli místní drogoví bossové a rozzuřili se do běla. Poslali za ním psy a muže s kalašnikovy. Gum jim jen tak-tak unikl ukradeným teréním autem.
Zrona u bažin Emil-Hnůj mu došel benzín. Emil-Hnůj byl ynám jako místo posledního odpočinku všech smažek. Gum zjistil, že se z bažin do ovzduší dostává lákavá směs plynů. Nedbal na varovnou ceduli s nápisem "Ministerstvo zdravotnictví varuje před dlouhodobým pobytem v Emil-Hnůj. Časté vdechování plynů může způsobit rakovinu plic, poškozovat centrální nervovou soustavu a způsobit impotenci". Poznal, že je to ráj všech čichačů. Toluen se tomu nemohl vyrovnat. Do vzduchu se dostával rajský plyn společně s metanem a výpary z drog. Gum se tu cítil jako doma. Poznal každý mert tohoto pozorohoného místa, věděl kde vyvěrá nejvíce plynu a kde by se mohl utopit. Chtěl tu zůstat navždy. Bohužel to nevyšlo. Ale o tom až příště.