Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senechápu: nechápu
21. 03. 2006
1
0
1187
Autor
O.D.
Tak nejen, že se nemůžu přihlásit pod "nechápu" a pod břichatýho topiče "Ol_Lu_Ti", ale dokonce několik dní ani pod "úvozovou cestu" a ani pod mé milované 2.Veroniky .... co mám dělat??? nejvíc na tom mě štve, že nemůžu psát jedovaté poznámky vybraným jedincům tak, aby všichni věděli, že jsem to fakt já! :)
pozorovatel
23. 03. 2006pozorovatel
22. 03. 2006
jsem psala - jí - Velké Velle - ále asi se jí nelíběj moje holky 2.Veroniky :)
Voni mistři něco furt laděj a testujou. Wella.cz kdesi vyzívala aby se jí napsalo, že změní ščřžýáíé na escrzyaie nebo tak něco
ale mě neva, že to nebude hned, ale že mi slovo sem nenapsala, když už sem ten čumáček vstrčila
ano - bylo diakritické - ale vždycky pár dní ten nick fungoval a po pár dnech přestal - je to možný? - tak buď nefunguje od začátku anebo fuguje - přeci, ne?
No Vella není z nejrychlejších :-) Potíž mohla nastat, jestlis měla diakritické heslo. Měla?
nejvíc mě štve, že tam mám pod těma nickama dost vyzrálou poštu:) - fakt některý kousky MOC dobrý:)
ale já si nemyslím, že to tak je - Vella tady přece veřejně vyslovila, že proti mně vůbec nic nemá ... tak proč by to dělala ... žejo ...
:)) jenže to já si nesmím ani pomyslet, protože bych byla označena jako stihomamka:)
žeby mě Vella blokla? - no, já se jí na v tom dopise ptala, že bych eventuálně ráda věděla důvod, ale neodpověděla mi nic
Printí, Velle jsem psala v pátek - neodpověděla, asi toho má moc, dnes tu byla jako první čtenářka ... nic
pozorovatel
21. 03. 2006
no, když se pod ně nemůžu přihlásit, tak se nemusím celkem v ničem vyznávat:)
ještě, že tu zbyla díla