Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČerné pondělí
Autor
Dante
Prof. G.: Ták dětátka kuřátka. Dřív než budem katalogizovat, Pelhřimov a Liberec mi donesou omluvenky. A Žabčice přestanou zlobit...
Dante: Já vás dneska moc nemusím paní profesorko. (zřetelně Danteho nevnímá a to je dobře)
G.: .....jak bude vypadat záhlaví Radko?
Dante: Karel Čapek.
Radka: Čapek, Karel.
G.: Správně. (trochu ráčkuje) Takže my do katalogu musíme napsat Puškin Aleksander Sergejevič, protože v ruštině x neexistuje. Ták. Můžu to smazat?
Dante: Jak se v tom vyžívá. Asi opráším svou rybičku.
G.: Jak bude vypadat v záhlaví Václav Vladivoj Tomek?
Dante: Jako kdyby spadl z višně.
Prof.: (vysokoškolsky se zatváří) ...ono je zajímavé sledovat matriky různých obcí.....mění se generace..můžou se mezi sebou hádat jak chtějí...a my se dnes podíváme na dvojitá a složená rodinná jména...
Dante: Morálně vás udolám.
Ga.: A abyste si nemyslel Ondřeji...
Dante: Já si nic nemyslím, k šípku s INP.
G.: ...tak já to všechno slyšela.
Dante: (tváří se provinile) Morálně vás pokořím a bude mi to jedno. Čapek, Karel.
Písmák: Dante, ty si taký kokot, dyť to nemá hlavu ani patu. Zamysli sa nad tím, čo píšeš hej?