Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProsím
07. 03. 2001
2
0
1767
Autor
Eowyn
Chtěla bych být přítelkyní,
průvodkyní ve zlých chvílích.
Proč jen ubližovat umíš??
Nesnášíš a nenávidíš.
Stačí jenom chtít a toužit,
takhle se jen musím soužit.
Nezmění se asi nic,
i když já bych chtěla víc.
Tak žij šťastně milý hochu,
ale snaž se prosím trochu...
SimontheScimitar
22. 03. 2001
Eowyn: víš, podle mě je plno stejně potřebných, kteří hajzly nejsou... ale já nejsem soucitná duše
Simon: to přece pozná každý sám... sám za sebe...
SimontheScimitar
21. 03. 2001SimontheScimitar
20. 03. 2001
Já rád doporučím ke čtení ty, kteří z důvodu neznámosti moc čtení nejsou........... nedávno jsem narazil v horní části na báseň o vlkovi od jistého Wolf.... něco, a byla naprosto úžasná a četlo ji jen devět lidí!!!!!!!!!!!
Čaro: jo, to je postata tipu, ale ne doporučovat nečtená díla, ale nečtená dobrá díla... jestli ti tohle přijde dobré, je už jiná věc (a čistě tvoje)
Ano, přijde, včera jsem okritikoval a přečetl snad padesát věcí a opravdu nedává tip všude a výběr už vůbec ne.......
Mně to připadá spíš do básní než do blbůstek, ale vadí mi na tom ta poloviční cesta mezi rýmem a ne-rýmem, která vypadá jako neumění. Buďto dobrý rým, nebo žádný, ale něco mezi tím?
Na tvůj věk velmi procítěné.
PS:neber to jako urážku, i když to u Tebe asi nehrozí díky Tvé uvědomělosti
tak tohle tipovat (doporučovat jiným ke čtení) bych si netroufl...
na básni nevidím nic zajímavého
snad jedinou věc... proč se nějakým hazjlům nějaká soucitná duše pořád snaží pomoct?
No.... blbůstka... myslím, že to samo o sobě má na víc, než na blbůstku. Fajrból!
affirmation
07. 03. 2001
neni o blbustka, ale prijde mi, ze to je nespravne dlouhy... jen nevim, jestli by se to melo zkratit nebo prodlouzit :)) tak to nech tak, jak to je, ju? .))
sem tam ti nesedi rytmus, ale da se to snest :)) ha, a jeste: proc se prvni dva radky nerymujou a ostatni ano?
Skvělí, možná by tam šlo dát místo víc- víc a víc, ale do by pzměnilo smysl dam ti tip, jo?
Mě to teda přijde jako blbůstka, formou, ale má to něco v sobě. Na konci by mělo být něco víc agresivního. Nějak to vyprchalo.