Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMlhovina
09. 03. 2001
1
0
2967
Autor
Funda
Potichu rozjímám nad dílky v Písmáčkovi, když mi náhle zastře zrak mlžný opar.
\Asi to bude tou únavou \, říkám si pro sebe a pevně rozhodnut dočíst alespoň poslední verš své oči ještě pevněji upírám k monitoru.Náhle však mé chřípí rozšíří nelibá vůně.Otáčím hlavu a shledávám, že mlhovina naplnila celí pokoj.Hlava přemýšlí s čím by měla spojit
tento zvláštní výjev, ale díky únavě jí nic kloudného nenapadá.Snad jen kromě požáru.
Náhle mi to všechno jaksi dochází a rychlostí blesku se přemisťuji do kuchyně, zachránit co se dá.
Po prudkém rozčeření kouře shledávám, že hoří naštěstí jen konvice na čaj.
Chápu se konvičky na květiny naštěstí plné vody a hasím zbytky zčernalého nádobí.
Otevírám okno a raduji se, že to tak dobře dopadlo.
nebo sei hele přesuň pc do kuchyně a nepřipálíš nic... mňam, buchty!!!
m.
S tou varnou konvicí jsi na to vyzrál... já už ti chtěla pro tvou bezpečnost Písmáčka zakázat... .o)
Semipalakva
10. 03. 2001
ještě že to dobře dopadlo :) mohl taky uhořet sám počítač, fuj katastrófa narodova ;)
Za chvilku na ní začnu pracovat.
PS:jestli to přežiju.Je totiž jedna v noci.
No úžasnej amrickej konec.......nedhceš psát scénáře pro Brambory Hills90210 ?
Mě to tedy vůbec nepobavilo..spíš naopak..to má být Tvůj pokus stvořit dílko k pousmání?
dost děs
!
Úplně cítím ten připálený puch a gratuluju k happyendu.
Jenže já se těšila na tu pohádku, cos ji kdesi sliboval dopsat přes noc...? Asi zmizla v mlhovině, no nic, jdu spat i bez ní, fňuk.