Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZa novou zář
24. 04. 2006
0
0
1494
Autor
co_a_jak
Pravdivě hrát :
Tip
hvězdičku dát
(tomu)
kdo umí psát
(nejen : já tobě, ty mně)
Snad se to nezdá
však jen tak hvězda
bude mít záři...
...a my a vy a já
nebudem lháři....
z toho nebuď rozčarovaný, je to dáno tím, že se tu tvoří nějaké zvláštní osobní vztahy k těm, které čteš déle...sama s tím mám někdy problém...je těžké napsat negativní kritiku někomu, o kom víš, že je velmi citlivý a těžce nese, když mu něco pohaníš, i když je to v dobrém..já se pak většinou pod takové dílko nevyjadřuji, netipuji, nekomentuji...je to možná zbabělé, ale je to má cesta, jak neublížit..
Máš pravdu... že se tu mají lidé posuzovat podle toho, jak tvoří a co tvoří. Jenomže já mluvím o těch, kteří nepochopili smysl zdejší kritiky. Považují jen malinko negativní posudek za osobní útok, za snahu ponížit, deklasovat nebo tak něco. To se mi dost špatně toleruje... nakonec si takového autrora přečtu - ale nehodnotím. Ono to tu dělá víc lidí.
lidé jsou tu různí, proto je fajn je číst...ráda čtu i nafoukance...někdy na nich nenajdeš chybu..ať už jsou jako lidé jakkoli domýšliví, někteří z nich píší tak, že to bere dech...a pro mě je důležité, co čtu...pokud je neznám osobně, je mi jedno, kdo se za slovíčky skrývá:-)
Nějak mne to napadlo, že to není tvé hlavní, ale já mám takový zvyk, že si něco přečtu od každého, s kým nějak komunikuji, protože pak už ten styk není tak anonymní. Podívám se i k tobě.
Ano, našel jsem tu dobré autory, mnohem lepší, než jsem já, našel jsem tu i domýšlivce, ba i nafoukance, ač bych to byl nečekal.
Možná, že máš podobnou zkušenost.
Opatruj se, ahoj. caj37
nepsala jsem to proto, abys koukal ke mně...já se nezabývám psaním básniček v pravém slova smyslu..a navíc myslím, že jsi našel dobré autory...pa:-)
bedo ahoj ! reagoval jsem na tu vyzývavost a přehlédl, že jsi mi písnul i ty - sorry !
Díky, uvědomuji si, že je to tak.
Asi ne... jsem tu krátce ve srovnání s tebou a navíc jsem tu velice inkognito...
Díky za návštěvu.
Dnes jsem unavený, někdy se rád podívám na tvé psaní - něco mi říká, že to bude to, co já rád.
Vzdálený_hlas_moře
25. 04. 2006Vzdálený_hlas_moře
24. 04. 2006
Nevím , čím bych se ti zavděčil a tak to asi nedokážu. Jo - a taky dost nechci.
Děvče : co ti na to mám napsat ?
Jo, myslím to vážně.