Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semodlitba špatného křesťana
12. 09. 1999
0
0
3482
Autor
slavek
Chtěl lézti jsem po skalách, kde hnízdí orli.
prsty se dotýkal úpatí skal.
však zkřehlé prsty moc nepomohli,
ač prosil jsem, modlil, plakal,
spadl jsem do hlubin.
Krkavec kroužil nad hlavou moji,
chystal se, čekal až odvedu daň,
ne od Tebe mě ani smrt nerozpojí,
Však medvěd přišel a roztrhal laň.
Zahubil touhu
A ruce sepnuté, v modlitbě tiché.
Bůh prý je laskavý, já nehodný syn.
možná se modlitby ukáží liché,
možná, že pod mrakem schová se stín,
zabito slunce.
Ač stokrát svrženi z hřebenů,
se zkrvaveným tělem,
dáváme nohy do třmenů,
zas na skály se derem,
zas prosíme o milost.
Proseb nikdy dost není,
pokory a touhy,
udivené ohromení,
vztah jež zdál se dlouhý,
náhle není..
Stokrát sražen na kolena,
za kůží vedranou ze stromů kůru,
ač zápěstí jsou vykloubena,
chci znova drát se vzhůru,
pomoz mi Bože!
Slávečku, moje černé sluníčko, jak tak sleduju, vybrala jsem si na zlehčující rozbor tvého díla zrovna básničku, kterou ostatní berou zcela vážně ... ani to nebyla dobrá volba. Strašně moc se omlouvám, jestli se tě to nějak dotklo, protože to je to poslední, co bych chtěla ... vím, že jsi zranitelný a tentokrát jsem možná vytasila s příliš ostrou zbraní ... slávo, nos jak bambulku máš, ani já nejsem žádnej ideál, hlavně co uvnitř nosíš a co ukrýváš, to je kouzlo, co vede nás dál (nemá sice nedvědy už moc ráda, ale některé texty mi čtou ze srdce).
Bibša moc omlouvat !!!
Bibša moc omlouvat !!!
BlackG: Pod svým jménem by sis to zveřejnit nedovolil, křesťanská menšina by tě mohla žalovat. Aspoň sis ulevil...
Slávku!:-) Věř mi, jsou horší kombinace! Ale ta tvoje ti strašně sluší, chlape!:-)
anonym: ze se jeste vyjadruju: z Tve reakce vidim, ze jsem to nepsal zbytecne... :-)
Adarhaz:
víš.. Nikdy nenastala u Tebe chvilka, kdys pochyboval naprosto o všem? Ten prolog, mohl skutečně znít jinak. Mohl a nemohl. Mohl, psal-li bych jej dnes. Nemohl, protože jsem jej dnes nepsal.
Mrzí mě, že jsem Tě naštval. Jsi ten poslední, koho bych chtěl naštvat. Ale prostě jsem to tak cítil. S tím bohužel nic nenadělám
víš.. Nikdy nenastala u Tebe chvilka, kdys pochyboval naprosto o všem? Ten prolog, mohl skutečně znít jinak. Mohl a nemohl. Mohl, psal-li bych jej dnes. Nemohl, protože jsem jej dnes nepsal.
Mrzí mě, že jsem Tě naštval. Jsi ten poslední, koho bych chtěl naštvat. Ale prostě jsem to tak cítil. S tím bohužel nic nenadělám
Slávku, nechci se do toho plýst, ale pokud je BlackG hodnej člověk, a hovoří tímhle způsobem (i já s ním mluvil), potom je opravdu minimálně pozér.
Nic proti tobě Černohledý, ale slovy beznaděje, zla a temnoty, dobro neuděláš. A když uděláš, stejně to bude jen převlečený špatno z budoucího času. A když nebude, stejně... stejně mám pravdu. A basta!! :-))
Nic proti tobě Černohledý, ale slovy beznaděje, zla a temnoty, dobro neuděláš. A když uděláš, stejně to bude jen převlečený špatno z budoucího času. A když nebude, stejně... stejně mám pravdu. A basta!! :-))
anonym: mylis se, ja jsem jeste neco mnohem horsiho nez satanista. ani to nechtej vedet.
hele Dable, nedelej zadny fory, a koukej mu pomoct.....
když už tady zmiňujete kresťanká náboženství: ty jsi zbožný křesťan? / a Boží lásku dáváš světu? / hele máš na krku křížek / vypíchnu ti s ním oko / bolí to?
když už tady zmiňujete kresťanká náboženství: ty jsi zbožný křesťan? / a Boží lásku dáváš světu? / hele máš na krku křížek / vypíchnu ti s ním oko / bolí to?
Anonym: proč myslíš? Stačí jen pochopit jak je to myšleno a možná bys změnil názor.
I kdybys byl křes'tan, tak bych ti voko nevypích. Je to hnusný. Navíc, to co říká BlackG v posledním řádku je trestný.
BlackG je buď zasranej pózér nebo satanista. Vobojí stojí za hovno!
BlackG je buď zasranej pózér nebo satanista. Vobojí stojí za hovno!
Anonym: víš ono to není přesně tak jak to vypadá. Nemohu to zde uvést na pravou míru, protože by to bylo příliš na dlouho, ale mohu s čistým svědomím říct, že BlackG není ani jedno ani druhé. Ten vzkaz napsal ale tak, že jedině já jej na základě faktů které ostatním nejsou známi mohou pochopit. A mohu říct, že BlackG je člověk velice hodný a laskavý. A věř mi, že to neříkám o každém.
..jen tou pomocí je smrt.. úplný konec.. to je to rozhřešení.. přestat být takybohy
Slavku, Bříza to trefil....
A Bůh není svině jako my lidé. To je Tvoje i moje poslední naděje...
A Bůh není svině jako my lidé. To je Tvoje i moje poslední naděje...
Jestli jsem dobře pochopil dlouhé rozhovory s evangelíky, tak Boha zajímají nejvíc právě ty ztracený ovečky. Ten nejhorší, pokud se snaží, dostane nejvíc milosti. Nevím kterej z Kristovejch apoštolů měl před tím jako kratochvíli lov křesťanů, ale to není důležitý. Důležitá je jen víra, snaha a pokora. Tak se modli. Nevím, jestli ti pomůže, ale rozhodně ti bude líp.
Tolik "rady" nevěřícího Merlíka
Tolik "rady" nevěřícího Merlíka
B.Ezejmenij
14. 09. 1999B.Ezejmenij
13. 09. 1999jsem heterosexuál.... a pravděpodobně
mnohem větší svině než kdokoli tady...
Nechte koombinatoriky.
Ahoj, škoda že jsem to nenašel dřív ?
Proč se ptáš... ty máš věttší právo, než já.
Přišel pro nemocný...
chci znova drát se vzhůru - to je to svítání, co hledala Bibša, nevzdat se to je to oč tu kráčí...