Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNábor do sekty
Autor
Repulsion
Mí noshledi mi rozumějí. Mí noshledi se dovolávají pevnější organizace, jasného programu a pevně stanovených zásad.
Nuže dobrá - nastal čas vystoupit ze stínu. Je naší morální povinnosti šířit hnědé evangelium a nabídnout celému lidstvu cestu ke spáse.
Základem Prorokova učení je poznání a pochopení Pravdy, jejíž podstata spočívá v tom, že jsme jen mašiny genů a memů. Bůh neexistuje. Schrödingerova kočka je zároveň mrtvá i živá, dokud krabici neotevřeme a nezjistíme to. Tělo není chrám duše. Je dobré občas si zamrdat. Ale když nechci, tak nemusím. Piča je pěkné slovo. Žádné tajemství není tajemstvím. Cokoliv je možné zjistit adekvátní zjišťovací metodou. To jsem si zjistil tak, že jsem se ráno vyčural a moč byla sytě oranžová.
Je toho ještě víc, ale tohle pro začátek stačí.
A proč poznat Pravdu? No přece proto, aby se nám lépe žilo a snáze umíralo.
A proč k tomu mít sektu? Protože je dobré občas v rámci objevování pravdy pořádně zakalit.
A proč k tomu mít sektu? Protože je dobré, když má kalení nějakou myšlenku. Kdo kalí jen tak, je notorik.
A proč k tomu mít sektu? Protože kalící myšlenky sekty Sendero marrón jsou dobré. Dobře se s nimi kalí. Dobře se kalí s Prorokem. Dobře se kalí s noshledy.
Členem Repulsionovy sekty s pracovním názvem Hnědá stezka (Sendero marrón) se stává automaticky každý, kdo nechá Repulsiona vstoupit do svého srdce. Moc Prorokova jej celého prostoupí, aura Prorokova prozáří auru noshledovu, vše nečisté bude vyčištěno, vše bolavé zhojeno, a člověk nový, člověk hnědý, vykročí přímou hnědou stezkou vstříc svému naplnění.
Člen Hnědé stezky se zavazuje dodržovat následující zásady:
1. Neprudit
2. Neprudit
3. Mít rád Proroka
4. Mít rád ostatní bratry a sestry noshledy
5. Neprudit
6. Čas od času s Prorokem a noshledy pořádně zakalit.
7. Neprudit
Členství v sektě může být tajné nebo veřejné. Tajné probíhá tak, že noshled pusti Proroka do svého srdce a nikomu - dokonce ani Prorokovi - o tom neřekne. On sice Prorok pozná, v čím srdci bydlí a v čím nikoliv, ale také si to nechá pro sebe. Respektuje srdcovní tajemství.
Veřejné probíhá tak, že se tu k němu noshled veřejně přihlásí.