Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnění o tom, co bylo a už není...
15. 05. 2006
4
1
1594
Autor
marigold_ana
Propletený prsty v sobě...něžný doteky,hladký ruce...Písek unikající skrz prstya spolu s ním i čas...chvíle s ním...Rozcuchaný vlasya mísící se v soběchuť červenýho vínaa vzájemný něhy..Myšlenky ulítávajale jen jedna zůstává-aby tahle chvíle trvala navždy...krvavá zářerozlitýho sluncenad mořem...hřejivý vánek...ještě je cítit slanou vodu na rtech..realita tě ale táhne zpěta ty poznáváš, že jsou to jen slzy...co už nevydržely nevyplout na povrch..ale přesto v tobě zůstávaj vzpomínkya nesnesitelná touhatam být znovu.........
1 názor
marigold_ana
09. 09. 2006
Napsala, ale nic netrvá věčně. To je zákon života, tak buď ráda za krásné vzpomínky. V opačném případě bych se mohl trápit například: že jsem měl pěknou koloběžku, a pak ji dostal brácha nebo proč mi pořád není 21 atd :-). Hm ale lidi jsou ňácí divný, já jsem rád, že jedu na bruslích.
marigold_ana
30. 08. 2006marigold_ana
31. 05. 2006
Ach jo,ty jsi tak jiná než já.Já píšu naivní báaničky o kormoránovi a ty...jsem ráda,že tě každý den vidím naživo:o)Píp-tip