Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCO CHCI?
14. 03. 2001
6
0
2407
Autor
Nens
Chci si povídat s prázdnými čtverečky, zaškrtávat jejich myšlenky a moct je vyplňovat. Chci Volksvagena new beatla a pastelky s neviditelnou tuhou, se kterými bych psala milostné básně lidem, které nenávidím. Chci vyjít do slunného dne tak, aby na mně začaly kapat kapky levného jablečného vína. chci v nich tančit a zpívat si a tančit a zpívat si a smát se jim, až se rozplácnou o zem.
Dále bych taky chtěla měnit barvy, i když mi to zatím moc nejde, a teleportace taky není od věci, když přihlídnu k tomu, že si vyvěsím vlajku Tibetu a všem komančům se budu smát, tak jako se směju pepovým trenkám se srdíčkama, anebo ještě víc.
Pak se to ale rozplyne a já budu chtít jenom dýchat a krčit papíry a všechno a všechny barvit těma pastelkama s neviditelnou tuhou a sama si říkat: teď sem zelená, teď sem modrá, teď sem tady a teď sem tam a pak říct ku-ku a odečíst jeden rock...
a hlavně se mi líbí, jak je to plný minizvratů - je super prostě .. :-)
no, proč ne, ale...
některý myšlenky fajn, ale celkově mi to připadá trochu rozplácnuté :o
To je úžasný!! :-)
Nemám slov - dám TIP, pošlu si avi a ještě se vrátím :-)
TIP + avi
coney_island_baby
09. 06. 2001
a já budu to levné jablečné víno... musíš mě polykat plnými doušky :-)
S pozdravem Irwin (Psy)
vivat TIP
Nensy, až budeš stará bába, budeš luštit křížovky,a povídat si s prázdnými čtverečky ) Teď měň ze dne na den barvy, už se těším, protože máš celkem dobrý vkus