Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMódní přehlídka
14. 06. 2006
0
10
1659
Autor
Gejlen
Kždý je jich autor sám
kopírují
z čela krajka
tváře jak samet
chce každý mít
přesto si je šijí z pytloviny.
Dáma v černé lesklé zbroji
vykoupená z Ukrajiny
plánuje svůj puč
na nic netušící tváře
skryté pod make-upem života.
Překvapené duše zkomírají
a potajnu unikají
z lidských těl.
10 názorů
...jen drz, ale vod tela trosku - neskodi.
v zadnym pripade si nesmi myslet "budu u ni, dokud funi..."
ráda slyšim (resp. čtu)--- u mě taky lepčí už. Sem vysadila léky a dejchá se mi snáz...a směju se zase vod srdička. A toho chlapa si taky zatim držim-jenom myslim, že trocha uzurpuje a tydlenc majetnický sklony...pořešim to.
...veru dobre - "ona zalezitost" zazehnana, udajne nejsem clovek, ale prirodni ukaz ci pohadkova bytost - vcera byl jsem na marocky ambasade, svatek meli, tancil jsem v dzelabe (kosile dlouha) do sedmi do rana, poslali pro mne takovy dlouhy auto, ve kterym jezdili snad jen Elvis a Lunetici...a protoze snima mlivim francouzsky a byli i diplomati (nejaky cesky drzky), leccos jsem zaslech´ - zejtra bereme "sestku"....(!!!)----
jinak, máš se? Jakože v jakym rozmáru a tak vůbec...abych věděla, s kym do toho zejtra du (opatrnosti nikdy nezbejvá...)
...jasny, premejslel sem, ze bych nasadil toho Mikymause, ale vcera v noci to bylo v nejaky amicky sracce na HBO, daj si bacha...alouu véra beru...dobry na plet...
sem si vypučila tihle u Rossmana pěkný černý s aloou véra - budem mít držtičky jak dětský prdele:)
hele, "the" - zklidni se, my vime s Kance, co delat, jasny....?:)))
Kance, zejtra deme na tu sporitelnu, nezapomen puncochace...!!!:)
Ono je fajn, že si máte co říct, ale byla bych celkem ráda, když byste si psali např na chatu....thank you Gejly
ty seš tady?! Sem zpátky z KH..plná dojmů---chci tam zpátky, myslim. Eště nemůžu teda, ale vrátim se tam. Něco sem napsala---během večera to sem dám...a ráda tě mám---jenom ti halt nezávidim, no.
závist mnou necloumá--ani náznakem. Chystám se vofikat naší Pecku a budu mít hodobóžovej svetr a možná i upředu na svym zánovnim kolovrátku něco příze a na sukýnku bude...eště budeš slintat na svý triko za pět prstů.
helejse, jenyk, bůhvíjak si přišel ty ke svý malý černý skippy...tvoje honičky s ostrahou v supermarketu sou známý. Si zameť před svym prahem nejdřív a pak vytahuj maringotky a jiný svinstva.