Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepre adammiho... ale zase o tobě
25. 06. 2006
2
1
5094
Autor
martinez
|
1 názor
s tím vysvětlením v reakcích pod dílem je to velmi srozumitelné, ano také to tak vidím
láska je láska
hele, JÁ su tu na svojí stránce... kšááá možu dělat jen já... zvol si jiné citoslovce... (a třeba už i jiný dílko, tady už nic nevymyslíme :o))
ale u mne klidně setrvej - ale bacha, po redaktorech se střílí... i když mimo, no...
heledím heledím ale nevidím vůbec nic... ;o)
(pardon, už tě nebudu rušit v redaktorování...)
jenyk - to su vcelku aj ráda - nerada bych tě měla na svědomí kdybych se trefila :o))
Kubíku, himbajs, neomlouvej se mi tu furt - a tohle není dialog, alébrž moje myšlenka... (dost hluboká, uznávám... :o))
aha, chápu......tak to pak jooo....:o) asi máš pravdu, souhlasím s tebou....ale je to takový soukromý dialog, tak stejně tip nedám, promiň :)))
Kubíku - vzniklo to jako reakce na debatu o nešťastné lásce - adammi tvrdil (pokud se dobře pamatuju) něco v tom smyslu, že když je nešťastná, tak to prostě asi není láska... pomohlo ti to?
a za to že nedáš tip, se přece nemusíš nikomu omlouvat... a mamině už vůbec ne, přece :o))
Nemyslím si, že to tak úplně chápu...a haiku má být dobře srozumitelné pokud vím...a nevymlouvej se na to, že je to hanihaiku :D
Prostě to nepobírám, tak nedám tip, ale třeba je to mnou .)))
díky, ale nepředběhla ses? já to dala až na zítra... ale za každou fanynku i fanouška su vděčná :o))