Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRaimundovi
26. 06. 2006
4
9
3445
Autor
martinez
Bůh hudby ohluchl
chrám světla vybuchl...
A pak začalo svítat.
9 názorů
Děkuji, stačí, když mně zasmrděla základní deska. Jdu konzultovat novou sestavu. Zatím se mějte.
ale to je hanihaiku :o)
a koukám tu Rajmund ani nebyl asi... to se musí napravit... :o)
A sakra, na jednu stranu si to říká o pokračování na druhou stranu je tím řečeno až až :-)
A sakra, na jednu stranu si to říká o pokračování na druhou stranu je tím řečeno až až :-)
A sakra, na jednu stranu si to říká o pokračování na druhou stranu je tím řečeno až až :-)
Noe a Jakubisko - napsala jsem to po své první návštěvě laserové diskotéky ve Španělsku... je to teď lepší? :o))
Raimund mi to jen připomněl jedním svým dílem a já to odněkud vyhrábla zase na světlo...
toť celé tajemno :o))
Baziliško, promiň - Etruskové v tom fakt mimořádně nejedou :o)
Neznám Raimunda a nevím co mu chceš říct......ale jak říká Baziliška, má to úplně nejvíc atmosféru....skoro jak v halivúdu :))) ***
to su ráda žes nezaplakal... netřeba brát všechno nějak extra vážně¨...
ale dneska jsi toho pobral už dost... tak si s tím nedělej hlavu :o))
a díky za názory a tipy...
no, předtím to fakt bylo lepší...te'd je to všechno malinké, bledé, všední a zbavené toho tajemství...to větší modré písmo mělo větší grády
koukám že mi nějak nevyšlo písmo... pak to zkusím napravit... a díky za pochvaly... :o))
není mi to sice určeno, ale má to boží atmosféru...trochu mi to připomíná Tajemného Etruska:-)