Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJDEME NA PIVO KU BEROUNCE
Autor
Pišta_Hufnágl
Jak se zdá, zima definitivně ustoupila ze svých pozic a tak je nanejvýš vhodné využít takovou příležitost k nějakému výletu, nejlépe s naučným charakterem. A jelikož se nám výročí siluru kvapem blíží, bude jen a jen vhodné vyšlápnout si do překrásné krajiny ke skále Kazín, kde si jednak můžete chytit svého vlastního graptolita a jednak se můžete kochat pohledem na majestátný masiv tyčící se nad poklidnou hladinou řeky Berounky. Dýchne na Vás i dávná historie našeho národa, neb podle pověstí měla na vrcholku skály své sídlo Kazi (to byla teta Libuše).
Vyhlašuji tedy výjezdní zasedání
JDEME NA PIVO KU BEROUNCE
Kdy? V sobotu 22. července
V kolik? Cca od 15:00
Kde? v malebném restauračním zařízení U Tetaurů na úpatí Kazína, kde příjemný vánek od chladivé řeky ovane vaše tváře vůní přírody, piva a párků.
Jak se tam dostat? Hlavní konvoj vedený pochopitelně vlkem vyráží ve 14:30 ze Smíchovského nádraží, nástupiště třetí. Výstupiště je vhodné realizovat na třetí zastávce, místními domorodci zvané Černošice. Pozor, je třeba cestovat vlakem osobním, tzv. courákem. Kdo vleze do rychlíku, vyplivnou ho až v Berouně a má smůlu.
Po výstupu z vlaku seběhnete k řece, přebrodíte lávku na druhou stranu a proti proudu řeky se dáte pěkně ruku v ruce po jejím břehu furt rovně. Cestou potkáte restaurací povícero, proto apeluji na vaši vůli. Naše je až ta poslední, u skály!
Co pak? Záleží na vašich preferencích – honorace, prominenti podržtaškové a agenti přisluhovači mají zajištěn nocleh na mé skromné chatičce na vrcholku kopce zvaného Střízlivák (cca deset až šedesát minut chůze od skály, záleží na stavu, žejo). V podstatě to znamená, že většina z vás může na střechu nad hlavou zapomenout. Nabízí se zde ale zcela volná terasa, zahrada, ba i les… Komu nevadí nebe, stačí mu jen spacák, kdo se bojí deště, může stanovat. Tak.
Na zasedání zasednou: Pišta Hufnágl + vlk, Hajka + Ejmi, Smetiprach, (((Grafoman))), adelka, martinez, čekanka učekaná + roztoč + více lidí, Luk Mahler …