Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMilenecký hlas
16. 07. 2006
7
0
2449
Autor
Fil
Je noc
A já dle svého zvyku
Ukradl Ti pár plátků růží
Ty pro změnu dle svého
Mi potřísnila vínem kůži
…opili se oba
Je ráno
A já políbil Tě (o něco níž než rty)
Ať práce snesitelná jest
Mezi milenci i před šestou
Soutěž o sen... o neřest
… zase vyhrála
Je večer
A já zpitý čekám
Až budu něhu krást
V zimě růže nerostou
Jen milenecký hlas
…přijde zase ráno
já jsem pařící:-))
jsem rozený virtuóz, jednou Ti pod okny zahraji a náledoati mě budeš chtít všude kam písknu ač teď se mi tu strašně vzpírati budeš:-))
Tak sličné slečně se tam "mě" nehodí, nu a copak by se jí hodilo, naplácat by se nehodilo? Mi Láskou a oni se zas čertí, co by chtěla?.-))
Ty možná a já určitě:-)
kouzelná_květinka
08. 08. 2006
no všichni nemůžeme být slavíci:-)
vzděláno možná, ale píšťalu drží, jako prase křestní list a zpěvu nemůže být řeči!:-))
Nikdo nebude věět, kde si Tě zakopu:-)
myslím vyznání Lásky mě Ti trvá:-))
kouzelná_květinka
25. 07. 2006
huhuhuhuhuuuuu é vrcholné číslo:-))pro Tebe
ha! zpívat? bejlí umí zpívat? O tvých thetrálních kouscích jsem přesvědčen, ale zpěv-spíše řehotu divokých koní bude podoben ne? Hezky v zemi zůstaneš:-)
My s prasátky problém nemáme:-) a tele jedno jalvý i zní v uších jako miluji, ale trvalo Ti to!:-)))
kouzelná_květinka
23. 07. 2006
budu se šklebit jak uznám za vhodné a na Tebe budu dělat i opičky:-))
čuníkům říkám ne sobě:-)
nebuj nebuj, to zakopem ještě hlouběji, blíž k jádru, by teplo bylo:-))
Starý? Jsme sna hloupej sedlák, aby jsme navěděli kolik sadit, aby nic nezůstalo? To asi u Kroměříže to tam házej, jak se jim líbí a pak se divěj, že na jedno prase zbude 3metráky starejch cha chááá a máš to ty, ne já:-)))
kouzelná_květinka
23. 07. 2006
chjoooo nescu být batole porád:-(
tak to já si dám i předkrm:-)
to je furt grrr grrrr, nevrč mi tu , vrč si doma na smetáky:-)
žádný zakopat, to by se teď bejlí hodilo vtom vedru:-)Jsme bohatý kraj mi to dělat:-)Pak jsou měkčí řízky:-)
kouzelná_květinka
22. 07. 2006
ááá ze zejdu už je chlapeček rostůůůů:-)
vzít nohy na ramena a zdrhnout tak leda:-)
Ne ne,mě nepřesvědčíš, já si myslet svoje, ani po kotník Ti nesahám:-)
che che ženu napojím, uvařím ji, pohladím ji a uteču-to jsem já-chleba s másem dáváme čuníkům a čuníky jíme:-))
kouzelná_květinka
22. 07. 2006
bouchl nebo spadl, to je fuk pouze uklizeno:-)
vrrrrrrrrrrrrrrrr vrtulníku starej:-)
nejsi? a to se divím, neb to tak tu a tam vypadá:-)
mazat spát, co řeknu to platía bašta:-)
kouzelná_květinka
21. 07. 2006
s tím spadnutím na hlavu jsem přišel já, neopičkuj se:-)Uznávám ale....
VŠICHNI??? já jsem všichni, teď jsi mě urazila!
zob, zob já jsem tu za kosa "slečno dokonalá":-))
Lííísk jo jen mi ji dej! Nirvána, áále to by nepochopili, ať nepátraj a jdou spát:-))
kouzelná_květinka
20. 07. 2006
Je mi 26 a ač to nevypadá, jsem v plné síle, hnedle včera mi lichotili že vypadám lépe než sesra jež o 4 roky mladší jest:-)Jsem bytostně krásný a umřu až dosáhnu nirvány tělesné i duševní:-))Ty nekouzlíš, když jsi takový kouzelný bejlí?:-)Ač jsem zde za mladíka opovážlivého k Tobě přiblížit se bojím, neb jazyk jako břitva a sotva polibek naznačím již ruce sekáš mi.:-))Pak verše mé padají na zem, jak plátky mrtvého tulipánu!
kouzelná_květinka
19. 07. 2006
to neni úchylka to je normální, blíží se Ti důchod a ak se nažíšzviditelnit-nomáln krize středního věku-myslím takovou, aby na Tě křičeli úchýýýýýýýýýl:-)))akže nestačí!.-) Jak ty na mě, tak já na Tě-čekám pozvání, bych růže slžil k nohám a poem zapěl Ti, ruku políbil a ty jen pro jiné oči máš, tak pšššššt:-)))
kouzelná_květinka
19. 07. 2006
ale něco Ti najdeme, když tak aľespoň úchylečku:-)) Malé a bezvýznamné?Pche to bych chtěl vidět kdo má velké:-)A nelži, myslím na Tě kudy chodím a pořád je Ti to málo:-)
kouzelná_květinka
18. 07. 2006
o táák:-)
Jestli ty nebudeš mít nějakej komplexík, budeme se muset na Tebe podívat!:-)Ale nekašlu,jn teď tojho mám strašně moc a šátek už jsem Ti objednal, tak nebreč-Mlask!:-)
kouzelná_květinka
17. 07. 2006
vo vo co?:-)))
Máš cvičit a ne se cpát:-) Jestli nebude něco ďábelského v Tobě, když Tě chtějí všici plácat!:-))Nebréééč-Mlask:-)
kouzelná_květinka
17. 07. 2006
skoro byla Tvoje, ale nakonec jsem cukl:-)Hlavně inspirace byla jiná,příště:-)
co tím chceš říct neznat Tě?Mám Tě plácout hned jak jsi přijela?:-)
díky