Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTrutnov se ruší
03. 08. 2006
0
0
7188
Autor
papouch
Dle posledního sdělení pořadatelů se celá akce ruší pro naprostý nezájem. Dosud se prodalo pouze 376 lístků, z nichž 237 koupil na dobírku údajně jakýsi blázen z Brna, co si říká papouš, nebo tak nějak. Dnešním dnem jsou odvolány všechny kapely, zrušeny objednávky občerstvení a doprovodných akcí. Pořadatel s lítostí oznamuje všem, aby do Trutnova nejezdili, Trutnov je zrušený.
Bolestivá Menstruace
07. 08. 2006
Okamžitě si změň kategorii!!!!!
Tohle není sraz ani akce... nebo napíšu do netbase@ a ti s tebou zatočí!
720°ti nebude stačit
Pišta_Hufnágl
03. 08. 2006
Na trutnov jedu, ale už mám objednaný lístky s kamarádama, škoda že sem to nevěděl dřív, mohli sme to vyšroubovat na 9+1 :-)))
Miroslawek
28. 07. 2006
vydání druhé, pišto ... prostě jedem a vy se v tý vaší praze klidně uvařte ... bez hudby :-)
Pišta_Hufnágl
26. 07. 2006
proč optimistické?, já jedu ... a vy klidně nejezděte ..., tož tak, pišto...
a jestli si myslíš, že si dělám prdel, tak jedině z písmáka :-)
Pišta_Hufnágl
26. 07. 2006
..spoléhám raději každý rok na podnikavce, co daj lupen levněji přímo na vstupu..
Pišta_Hufnágl
26. 07. 2006
máme už s norskem lístky pokrevních bratrů, zjitili sme, že jede taky neutron, eidam a nicolete, rádi vás uvidíme a doufáme, že se ještě někdo přidá:-)