Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVe vztahu k Derovi chladnoucí Adéla
Autor
Frnek
Tremler zívl. Dnes tam mám ty poškoláky z 5.A, Maruš…přijdu nejspíš trochu později.
ale to víš…zlobili...tak večer…ahoj
Járo, to víš, že mladou Puchmanovou našli podřezanou v Sadech osvobození?
Cože? Dero si vybavil o dva roky mladší skoro-spolužačku ze základky..
…ani se příliš nepodivil...co si pamatoval, už v jedenácti nosila vyzývavé oblečení a toulala se po nocích..
Maminka se tvářila ustaraně
Nejspíš nebyla moc opatrná, mami.. na základní škole v Janouškově ulici bylo takových lajdáků plno..
většinou černopoláci... Dero ze otřásl hnusem při vzpomínkách na mladistvé delikventy z Černého Pole
vždyť víš...kolikrát jsem přišel domů s poraněnou nozdrou...nebo natrženou brašnou..
Maminka se zasmušila. Pro ty rodiče to musí být ohromná rána.
Chvějící se skupinka dvou dívek a tří chlapců postávala před přírodopisným kabinetem.
Tak šup, jděte dovnitř. Tremler si dráždil bradavky, když to vyslovoval.
Dero zpaměti vyťukal na své Nokii 312 devítimístné číslo.
Ahoj Adélo, tady Jarda…nešla bys dneska…učit? Já myslel, že bysme…a nešlo by to…aha…
Poslední dobou Dero pociťoval z chování své dívky určitý chlad.