Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoezie Protínání, Mirek Kovářík
26. 03. 2001
0
0
1126
Autor
mokl
Dne 11.4 přijede tolik očekávaný Miroslav Kovářík s programem \Hledám tě v tomto městě\ s texty poezie předníchg českých autorů /Holan, Kainar Hrabě a mnozí další. Večer začíná od 19.00 hodin v galerii U mloka v Lafayettově ulici č.9 , Olomouc.
A 25.4 vám se vám na večeru autorského čtení poezie představí Radek Malý.
V galerii jest možno si přečíst některou z knih z vlastní nabídky, popřípadě si dát výborný čaj z naší čajovny.
Také jest možno pokoukat po vystavených výtvarných dílech.
Falčíííííííííí ..... tak co, půjdeš? Chápu, že máš stupidní týden.... éééé .... studijní, ale....
....ale..... sám nepudu.... bůůůů
Kovaříka jsem neviděl snad sto let...
Papoušku, to budu vědět až v úterý v noci, možná budu mít brigádu...
Jo a asi mě omluv na Šuplíku, z toho samého důvodu...
Penízky nejsou - a jsou potřeba... :o(
den nato píšu matur. píás. z česáku, neměl bych na to náladu, sorry
m.
auau, tak to mi utece... Falci, ze tam pujdes a budes rozdavat usmevy i za mne :)
Ráda bych, ale ještě uvidím, protože to je ve studijním týdnu, takže nemááám školu a studovat mě ani nenapadne...
bůh ví, kde budu, ale ten mi to teď nepoví, takže... úsmněf pro jistotu už teď, kdyby to pak nevyšlo... :o)
mokl: Bude na programu i Jiří Orten???