Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJi Ko Ono
Autor
Noe1
Ji Ko Ono (dále jen Ji Ko), skvělý manipulátor s nesmysly, který vás dokáže uvést na pravou cestu i víru natolik, že ani sami nevíte, jak se jmenovala babička tety vašeho ujce za svobodna. Dívá se na vás tím svým pohledem, chytí vás za ruku či za tajný, blíže nespecifikovaný takzvaný „OnO bod „ a vnutí vám své nedopité pivo. .Je to nevysvětlitelné, ale přesto to funguje.
Nachází se ale spousta pražských pepíků (např. Lirik a Vela), kteří vám řeknou-mají to dopředu sehrané.Co si má pak člověk myslet? Každopádně Ji Kova show působí reálně, ač nevysvětlitelně.
Půllitry čili krígle jsou dle mého názoru dobře natočené a zdá se říct, že i původně čisté. Ji_Ko využívá Kozy Nostry, paradentózy a mnoha dalších technik vnucování vitamínu B. Občas se mu, pravda, vše nepovede, každý chybuje. A přiznejme si, kdo by zvládl tolik, co Ono.
Celkově působí díly tohoto chmelově-vitaminózního seriálu velice věrohodně a ačkoliv vyvolává u některých lidí zvracení musíme uznat, že je to příval něčeho nového do našich médií a že se magie opět prodírá mezi lid.