Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se30.9.2006
04. 10. 2006
4
0
2048
Autor
Zelený_ráj
Když jsem se ráno probudil, bylo už pozdě večer. Zašátral jsem rukou v ledničce, vylovil lahváče a poléčil kocovinu. Pak jsem zapnul telku, otevřel telku, na něco zíral a při tom usilovně žvýkal. Pak zavolal Tonda Hnátek, jestli půjdu na pivo. Vyběhl jsem šouravým krokem pár schodů do hostince Na růžku, přisedl k Tondovi a ubalil špeka. Když jsem dopil pivo, vyšli jsme ven a odpálili ho. Pak jsme zase šli dovnitř, dali si pivo a čuměli na něco v telce. Po třetím pivu jsem ubalil špeka. Pak jsme si dali čtvrté pivo. Pak jsme se začali nudit, protože v telce běžela reklama, tak jsme si šli zahrát fotbálek. Potom jsme si dali pivo, špeka a šipky. Po osmém pivu mi došly špeky, tak jsme zavolali Jirkovi Kudrnatému. Nebyl na příjmu, tak jsme šli do mekáče a přežrali se hamburgrama. Pak jsme šli do večerky koupit stařeny a lahváče a na lavičce u zastávky kecali o babách, koukali po kárách a flusali na chodník. Doma jsem ještě chvíli koukal na telku a pak jsem usnul.
pozorovatel
04. 10. 2006
Tak to je fakt mazec, posílám ti tipa za neuvěřitelně zbytečnej den, který toužím mít už Xlet.