Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehanblivá
16. 10. 2006
15
18
2778
Autor
magnetka
osuš si vlasy
svojím
zeleným tričkom
100 % cotton
nechaj len kožu
s nápisom
-bez zábran-
neprikladaj ucho na koľajnicu
všetko pokazíš
a
primkni sa
k nemu
polovičnou plochou
hrude
veď inak sa ani nedá...
...dá
18 názorů
ta prva strofa ...fak sa mi paci..to len ete raz ta ubezpecujem o nazoer..xixi..a citam si tu basne,unik od ucenia..vela zdaru:)
a just ano!...hravejsie tam neni
mal by si cos´ poriesit, mr. informatik, a vymysliet dake litery pre specialne pripady :)
CrawlingChaos
21. 03. 2007CrawlingChaos
15. 03. 2007
vdaka vam pan B. za zastavenie...
skuste nahliadnut aj do zvysku mojej tvorby(ak ste tak este neucinili) a zhodnotte ho nanajvys nekompromisne, tak ako vam to len slusnost dovoli.
smieeeeeeech
diky hochu, vazne moc
robis zo mna supermana??
ide skor o strach s necekaneho, prekvapujuceho vpadu v intimnej chvili... asi tak
aj ked tvoj pochop ma nieco do seba tiez :))
dik za zastavenie.
no,nie som zadna basnirka zazracnica.tak ocenila by konkretnost v tvojej kritike.
i ked si myslim, ze to sa neda naucit,poeta natus je
poeta natus :)))
dik za zastavenie.
no,nie som zadna basnirka zazracnica.tak ocenila by konkretnost v tvojej kritike.
i ked si myslim, ze to sa neda naucit,poeta natus je
poeta natus :)))
dik za zastavenie.
no,nie som zadna basnirka zazracnica.tak ocenila by konkretnost v tvojej kritike.
i ked si myslim, ze to sa neda naucit,poeta natus je
poeta natus :)))
no ma to svoje muchy, ale z toho co tu na pismaku mas, je to asi najlepsia vec, aj ked nie je cista
no, to bude asi tvoje podvedomie, ktoré ti to nasepkalo... a to sa nezvykne mylit :) Ď
hellas, přitažlivko :)
mám ve zvyku říkat "kdybych to psal já" a pak dodat "ale je to tvůj styl, tak to ber jako pohled z jiného úhlu" :)
jdeme na to...
"100 % cotton" - tuhle část bych nějak změnil, třeba kurzivou nebo ji napsal slabě, paradoxně ji to pěkně zvírazní.
"-bez zábran-" - tomuhle řádku by zase, podle mého, velice slušela velká písmena.
(jen pro vysvětlení, já jsem vyznavač grafického stvárnění děl, takže to neber jako kárání nebo vítky, ale fakt jiný pohled, ju?)
prostřední části by sedla přímá řeč, určitým způsobem by ji udělala osobytější, skutečnější, jako velice výrazné zašeptání ve ztichlé místnosti.
a nakonec, mezi posledním řádkem bych udělal větší mezeru, umocní to celkový dojem ze zakončení, z té konečné naděje, která jinak trochu zaniká v rychlém ukončení.
kdyžje tam mezera, člověk si lépe uvědomí smysl, protože už podvědomě přibrzdí a udělá krátkou zastávku ve čtení.
jooo...a je to pěkné :) vážně, lehké, srozumitelné, výstižné a bez zbytečných kamuflovaných myšlenek.
(ta polovična plocha hrude se mi moooc líbí)
pozorovatel
22. 10. 2006Aššurballit
17. 10. 2006myxomatosis
17. 10. 2006
... podobne: az na to, že sa mi najviac pozdávala prvá časť - prvá miniatúra. ostatné...hmm... aj Tak...
Aššurballit
17. 10. 2006
hmm, diky ti dievcicka. uz mi raz niekto napisal aj povedal(avoj myxo...),ze az moc osobne.ja suhlasim, no inak to nevem podat... aspon zatal...hrozne rychlo mi weju myslienky,tak..