Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdpověď
28. 10. 2006
2
0
1585
Autor
Jolana19
Co je to láska? No to je otázka
Krok do prázdna
velká neznámá
ticho ale i křik
černý otazník
pád ze skály
srdce zoufalý
schody do nebe
možná pro tebe
To všechno čeká Tě
vezmi do ruky opratě
svýho života
A když budeš mít štěstí tak potká Tě
Bude nádherná i krásná
bude smutná i vážná
bude chladná i vřelá
bude jedinečná i skvělá
A když budeš mít trochu štěstí
snad mine Tě
Pánové díky za poučnou debatu, jejíž obsah mě poněkud pobavil, co taky jinýho, osobně Vám obou doporučuji k přečtení "návod k použití Písmáka". existuje tu totiž něco jako zprávy uživateli, takže až budete chtít rozebírat své "touhy, vášně, náhražky, funkce, nefukce (tak to bylo fakt zajímavý :-) )můžete tam a já vám do toho nebudu kecat.
Přísahám na holý pupík :-))
neznám ale zní to strašně.... nic nenahrazuji, náhražky jsou na dvě věci : na nic a na to druhé...
Jestli si najdeš chvilku času, tak si přečti moji povídku Kozák (název je zavádějící, ten neber vážně).
Připomněl jsi mi verše J.Žáčka :
"Až odložíš to nejcennější, co muž má
až nahradíš to prstem z gutaperči..."
atd.; znáš to ? :-)
Zbytečná první otázka - jasně, že ano... trochu té nostalgie je cítit i z některých mých prací (jasně, že není času hledat a přečíst toho tolik).
Zbytečná druhá otázka : trochu ne, velmi, ale chápu to jako fázi života, kdy funkce se stává nefunkcí a libido zůstává... šťasten ten, koho opustí i touha.
Oldjerry - a nestýská se ti někdy po té bystřině ?
Opravdu ani trochu ? :-)
Větší štěstí je potkat ji, ale bez vášně... vášeň je strhující - jako velká voda : krásná ve své monumentální prudkosti, ale - zahučí, zatopí sklep, strhne lávku, podemele cestu, zbourá dům. Klidná voda hladí - a pracuje...
Báseň je ale moc pěkná, je to ovšem zkušenost tvoje - asi jsem měl větší kliku.