Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBůh !?
03. 04. 2001
0
0
1970
Autor
Petulka
Bůh !? Je to skutečné skutečno ?
Tak kdo mi to poví ?
Dobrá stvořil člověka k obrazu svému.
On je dobrý, ale jsou i ničitelé, to je jeho obraz ?
Jednoho stvoří, druhého zabije,
nejspíš, je to jeho úděl,
ví, že by v životě trpěl a hřešil
nebo se sám dostal do pekla,
takto přijde( ještě zavčas)do nebe.
Není to jen náš výmysl
a touha po přesvědčení,
že přeci musíme mít vůdce-
velitele, rádce, našeho pána ?
Lidé si sami poradit neumějí,
a tak žádají rady u něj,
chtějí po něm i odpuštění,
Vždyť je to hloupost
žádat o odpuštění by měli u toho,
komu ublížili.
...
Petulko,
nenech se žádným "řečníkem" či nahaněčem zblbnout. Věř sobě a svým pocitům. Osvědčilo se mi to...
Tvou úvahu cítím jako vyzrálou. V podstatě se v lecčems shodneme... Myslím, že je to dobrý. Díky Ti.
...mno asi fakt nejjednoduší je nevěřit...:)))
..ale z filosofickýho hlediska je to výtečný téma....mňam
verita: jo člověk, ale jiný názor máš ve dvaceti, jiný ve čtyřiceti, kdy boha poznáváš - je to otázka moudrosti (?)... učení boží je dlouhodobá záležitost, nebo se pletu?
Každej máme svýho Boha, žádnej společnej neexistuje. Dobrá úvaha, ty vlastně tvrdíš to samý ne?
farokh:já nad tím v podstatě ani nikdy nijak moc nepřemejšlela, ale nedávno jsem se setkala s jedním člověkem, kterej mě přesvědčoval v tom, že je tu jen ten jedinej. Jakkoliv jsem se mu to snažila vyvrátit, hnedka mi to všechno odůvodňoval. Teďka jsem v tom vlastně malinko zmatená-co si mám vlastně myslet, stojí uprostřed, na střední cestě. Jenomže to jsem zjistila, že ta neexistuje, těžko říct kam zabočím jestli vpravo nebo vlevo :-)))
Petr: jo to máš pravdu, jen jsem chtěla mý myšlenky se pokusit tak nějak shrnout do malinký kostičky :-)