Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNitě na lásku aneb láska na vlásku
13. 12. 2006
6
25
3343
Autor
Wee
Korálky na niti
vypadají tak šťastně
jeden vedle druhého
z obou stran
že
ani jejich ústa k nádechu nejsou vidět
Stačí jedno nepatrné říznutí a je po všem
V nemocnici jsou postele vzdálené
skalpely
blízké či minulé
Životy na (v)lásku
Každý za sebe
Asi tak
To má být
25 názorů
no, tohle bylo fakt uspěchaný :o)
přiodchodu z domu jsem jukla na korálky na ruce a šla ty asociace zapsat..tak jak to běželo, talk to padlo...
tak tady bychom mohli použít tu tvoji teorii :o)
asociace: růženec se přetrhl a teď leží na gastrologii
jinak se nemá cenu vyjadřovat ;-)
a to nemuselo bejt, hned dvakrát,:o) ale budiž tak si položím na dobrou noc na každé víčko jeden...
ale já už na to taky přišla :o)...teda přišla...je to můj subj. názor...no, po tom počátečním jakoby jiném rozjezdu jsem teď přímo snad zarputilý obhájce...(viz třeba u Sasaka - Origami) jukni se třeba na to, je to zajímavé dílko
ááááááááá..tak to Petrusha..ten zákaz?..že otázka:je dôležité všetko chápať?:))
violetlight
27. 01. 2007
šetři si halířky aj pro jiný... ty nebohá začátečnice... :o))
ber to jak chceš, napsala jsem ti, kde jsem ti chtěla něco napsat... nejsu kritik... jen čtenář co má pocity :o)
Uff...mám to já jako nebohá začátečnice, která fak přečetla jen...ale ne..učím se střídmosti...bráti jako mini komplinent? brzo tu nahodím jednu dlouhou.. ale stejně skončím u mini(občas je i nosím :-), cejtím to v kostech (ale vyzkoušet se má vše, ne? ) už se ti du za 0,44 Kč/min dívat na zoubek :-)
s tím rozjetím jsem měla na mysli stránku doširoka... :o)
a já se rozjedu vždycky, když narazím na někoho, koho jsem ještě nečetla a mám na něj čas (a nepřijde mi to jako ztráta času...)
martinez: však Ty ses taky dnes rozjela :-)
Díky. Já o nějaké melodičnosti, když píšu já, ješTě nemám ani šajnu, akorát u druhejch mi to jde/nejde jak po másle.
a ... nikdy nepíš prology, ako je tento ...
nevysvetľuj ... dielo je dielo
bud je pochopené
alebo nie ...
hej krempi... chtěla bych k tomu dopsat prolog (jo, to jsem celá já - o tom taky už mám ještě nezv.b.) - jak to mohu udělat? Dík ra radu .
hej uz je to lepe... ono opakovanie nekdy je fajn ale nekdy udela pravy opak
Ještě před přečtením Tvé kritiky mi došlo, že musím to jedno blbé slovo smazat - už tam není, neb to pak asi vyznívá přesně naopak, než jsem chtěla...
asi to tak musiii byt...asi to tak byt musiii... :-)))
v uvode priílis vela tych istych slov