Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzpomínka na podzim
23. 12. 2006
5
16
2949
Autor
Wee
Pravidelné ostny růžového vřesu se mi zabodly do dlaně
Ta nepochopitelnost mě tak uklidnila
že jsem ho natrhala celou kytici
a hodila ji do vody
16 názorů
?!?! .-)
to jako že...?!
no, radši to nebudu vypisovat slovy...
každopádně děkuju, nechápu, i když se zpožděním, nějak jsem se zapomněla :-)
Usmáty_autor
11. 12. 2007
ahoj, Usmáta -však já relativně taky
nevadí, těší mne Tvoje upřímnost(nemám ráda nějakou chválu jen tak) a vzpomenutí po takové době
tak hezkej rozjímavej adventní čas:-) a zase někdy na čtenou!
Usmáty_autor
10. 12. 2007Usmáty_autor
24. 02. 2007Usmáty_autor
24. 02. 2007
ja som taky často usmáta.-)
podívám se na ni a pak k tomu třeba něco řeknu...jestli to uvidím .-) Ď a dobrou .-)
Štýlom mi to pripomína Usmátu... obsahom... neviem, ale je to vcelku príjemné ;)
"Ta nepochopitelnost mě tak uklidnila" moc pěkný moment a celá je dobrá
Tak tohle je komplet a sakra dobrej. Nebo není a mně se prostě jen líbí.
Fou:
1. holky tak někdy dělaj, a když jsou prostě tak v poho nebo určitě i nějak jinak , tak prostě házej květiny do vody, ať plynou, a ještě třeba si u toho i něco mumlaj nebo maj přání, ať to doplave ...a třeba i nějaké lidové zvyky atd.
takže to by nebyl ironickej žertík
2. ale máš taky pravdu, zároveň jsem tu studenou sprchu chtěla - ať se neopakuju, vysvětlila jsem to u básničky (Ten ještě nevím) křesťanovi...
někdy prostě dělám 2 mouchy jednou ranou, když to jde...
prostě ráda taky dám prostor čtenářovi a nechci říct úplně všechno... :-)
2.
Já si nemůžu pomoct - líbí se mi ten tvůj jednoduchý styl, trochu absurdní (trochu víc).
* *
přesah...strofa rovná se sloka?...metaforický posun...tak jo, já si to za 4 kČ vytisknu a možná už za rok vám pane F. odpovím či pošlu oprav.verzi, ano?
pamatuju si, že mě rozesmál Norsko (či 1), kterej k Alimře napsal: Jo, ještě jak číst Fouckaulta...snad i tam tomu ještě dám úsměv :-)
já bych to potřebovala česky, miluju jednoduchost a srozumit. (byť ještě slovům detonace a ...jakžtakž rozumím :-))
ale myslím, že už je to Vaše image tady a tak holt budu přemýšlet :-(
...takových klíčových pasáží jsem plná, ale nemíním se s Vámi trumfovat ve filosofických přesazích :-)
Děkuji za pozornost, asi se přejmenuju na madam_je příliš_...(pardon, vy dva jste mne fakt tak rozjařili, že přemejšlím, kerýho z vás dřív pozvat
na pivo )
na tom by se dalo zapracovat.. při vší čtenářově vůli nevzniká větší přesah.. ačkoli třeba první strofa je čistě jazykově formulována velmi pěkně..dál docela dobrá práce s akustikou ..
klíčová se mi zdá pasáž "Ta nepochopitelnost mě tak uklidnila"
v tom momentě je text docela dobře načat k nějaké asociační detonaci a metaforickému posunu..
místo toho ale přijde druhá sloka jak studená sprcha, ze které spíš kouká leda tak nějaký ironický žertík
(jen ho pochopit):-)