Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sewhisky
07. 01. 2007
1
20
1933
Autor
mich
na prsou leháváš mi
po nocích
kdy teče whisky
mi do prsou
vycpaná šťávičkou
sperma co nevítáme s láskou
nafoukaná barbarka tvoje vystříknutí v mým klíně
z lůna teče ven
nepřijmu tě za vlastního
stačí že jsem plná whisky
s blbým (s)vědomím
otevírám ráno další láhev
už zase mi saháš mezi nohy
chtivě se vrtíš
kolena od sebe vzdaluju
20 názorů
Antiutilitaristka
08. 01. 2007
víš, mně to ani nepřijde jako názor..napsat.."nevěřím ti to"..ráda si poslechnu jakejkoli názor na básničku (od toho to sem dávám)..ale nelíbí se mně, že někdo hodnotí MĚ SAMOTNOU, aniž by o mně byť cokoli maličkatýho věděl..takže asi tak..
Antiutilitaristka
07. 01. 2007
..smích mám mám ráda, výsměch taky, takže ok:)
a jestli mi to někdo nevěří, tak mně to vůbec nevadí, to pro mě není důležitý..
Antiutilitaristka
07. 01. 2007
zbytečně moc? vždyť je to o tom samým pořád dokola... jestli tomu nedokážeš uvěřit, to je mně líto..ale taky bych někdy chtěla být ve stavu, že "tomuhle" nedokážu uvěřit..tudíž ti vlastně mám co závidět (ale nezávidím:))
Antiutilitaristka
07. 01. 2007
tak řpíště začínej větou.."báseň na mě působí..." a ne, že ti znechutím milování.. jdu teď učit, ale do dvou hodin jsem zpátky, takže žádný hloupý narážky na bůhvíco..a děkuju.
...hm...ale to zas jo...víš, myslím si, že když to na někoho... nějak působí ...je to určitě báseń...
já Ti chtěl přece jenom prozradit...jak to působí na mě...
Ó..takovýhle věci nejdou srovnávat.. a pokud si mám vybírat mezi nebem a peklem, beru peklo. to proto, abych byla připravená na všechno..i na strašný básně, co znechucují sex ostatním..
tohle je obyčejná báseň, obyčejnej život. ne óda na soulož nebo milování.. ne výchovná lekce proti souloži nebo milování..
...je to úplně zásadní rozdíl...je to asi tak, jako že...třeba když jíš zkaženou rybu...nebo, jako když lížeš svou nejoblíbenější zmrzlinu...
panebože, to je tak hrozný? do ničeho se nesnažím nic nacpat..chlast, sperma, lůno..to k sobě tak nějak patří, ne?
výchovná lekce pro mladý holky? aby nesouložily, aby se raději milovaly? on je v tom nějakej rozdíl? to snad vážně nemůžeš ani myslet...
...ovšem, pokud by to měla být výchovná lekce...pro mladý holky...aby jako nesouložily , ale aby se raději milovaly...tak je to zase velmi silné...buď budeš v nebi....nebo v pekle... snad si ještě můžeš vybrat...