Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepro
08. 01. 2007
1
15
1801
Autor
mich
jestli
najdeš
odvahu
ráda
na
ztuhlých
rtech
tě
přivítám
zrovna
tebe
protože (pro tebe)
všechno
dělám
tak
špatně
že
už
jsem
schopná
udělat
cokoli (pro tebe)
15 názorů
mně jeden ex vžycky říkal: "já ti rozumím, ale nechápu tě.." takže ti chci říct, že já ti rozumím, a dokonce tě i chápu:)
ale néééééé, to znamenalo, že jsem schopná všeho kvůli sobě samé..kvůli svojí debilitě.."pro tebe" (v závorce) znamená, že jsem všeho schopná i kvůli svýmu milenci..ale opět je to spíš o mně..protože dělám všechno tak špatně, že jsem schopná udělat naprosto všechno (cokoli, hlavně, že je to "nehezký")..
....vidíš jak my dva si krásně nerozumíme...ale funguje to /tady Watson..nevím jak se to píše ...z těch detektivek.../
ale néééééé, to znamenalo, že jsem schopná všeho kvůli sobě samé..kvůli svojí debilitě.."pro tebe" (v závorce) znamená, že jsem všeho schopná i kvůli svýmu milenci..ale opět je to spíš o mně..protože dělám všechno tak špatně, že jsem schopná udělat naprosto všechno (cokoli, hlavně, že je to "nehezký")..
...to je v pohodě...tentokrát to na sebe nevztahuju...i když tvému druhému já zavidím i nezávidím...rozhodně je to ale jiné než píšeš povětšině...a i kdybych nechtěl..můžu si to dát do oblíbených...tak...
to "pro tebe" je v závorce..takže to nutně neznamená, že je to kvůli někomu..to, že je člověk schopnej všeho..
...tuším, že sis přečetla jen druhou polovinu...ale já nepotřebuju potěšit...potřebuju, aby mi někdo pořádně nakopal...
...je to na jedné straně krásné...na druhé straně strašné...když si člověk uvědomí co těch pár slov může znamenat...někdy chceme pro druhého udělat to nejlepší...a ublížíme mu...jindy mu chceme třeba i ublížit...a on z toho těží...obětujeme se a jsme nešťastni...a můžeme být taky šťastnou obětí...jsem i nejsem ...PRO....asi mi nepoděkuješ...za kritiku...
někdy to tak je, chceme tak strašně moc, všechno udělat krásně, správně, až se dohrabeme úplně do jiného konce ...je krásně pravdivá .