Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSolnička
17. 04. 2001
5
0
2523
Autor
Valéry
|
vracím se letmým dotykem úsměvu nedokončenému
s pusou pootevřenou
tiše postát a nedýchat
protože je to prostě...!!! co bych tady planě...***!*** Nej !
A jóó, su já to ááááále...:) dostatečně konzumu od žida křídlem potrefená...
za vidinou střelecké sezóny jdu se něco pod rukou ze střívek (až napilno) přiučit.. skalpel už jsem nebolestně přiřezala.
Co takhle, -smířlivě- menší koštovný ouplateček od Jelínka před? Muuuška jenom za cíl zlatá... voperuji ohmataný u pomluvy rohlík :))) teda, co z něj zbylo..:)
jsme čeledí hladové :)))
Salo!
jak můžeš moji donáškovou službu takhle pomlouvat? Vždyť před expedicí osobně všechny houstičky prohmatávám, olivky olizuji, láhve koštuji, tiramisy týrám a chlebíčkům pohlebuji. - Vzpomeň si, nebyl ten rohlík od žida?
Tak střívka bys mi z útrob odborně tahala jo? A z 0 na 4 mě překládala. Takhle ty na mě !? :(( Dávej si bacha, jdu se podívat kdy nám začíná střelecká sezóna. :)))
Mamlakat:
Když mi onu inkriminovanou punčošku pujčíš k podrobnému ohledání povím ti o tobě všechno.
A samé hezké. :)
No jo, donáškové zkušenosti..:)
považuješ-li za odškodnou zkušenost vylomený zub za tři dny starý lahůdkový rohlík, kyselá náprava u zubáka ks/á 500,- kačulí českejch..dej si dohromady, proč jsou básníci tvého formátu (tuším A4) tak často na mizině..no dobře A0 je větší :))) nulu jsem nechtěla napoprvé, abyses neurazil, vyzdvihávat. :) Můžeš si i jinak zoufale u kůrky přivydělat...navrhuji: :) :) :) dát si odborně vytáhnou tenké básnické střevo; orgány prej dou docela dobře na odbyt taky :)))) něco by o tom moh i dr.strom :)))
Solí chleba u výživy chutí nepřejdu, drží se mě až při buňkách, odmala. :)
..krom jiného, se tak vítaj návštěvy, chicht..co ty přes práh -básničkama- na to?
fórek - mám se družit až přes dveře zakázaný :)
Chápej Mamlakat že neuvedenou součástí onoho výše uvedeného je i tajemství, přece bys nechtěla abych tě o ně připravil. :)))
o tajemství????!!!! Vždycky! :)))
pokud je o mně, pak to pro mě nemusí být tajemstvím...
nijak ho proti sobě nezneužiju ani se sobě nevysměju!
i tak to dělám dost často :)))
ony ty užovky, potvůrky, vždycky vyklouznou z ruky a už je nechytíš, jenom když spí přes židli... no, ale to bych je zase probudila...:))
tak a teď to tajemství...!!!
Krásná Mamlakat, pozorně mě poslouchej a nespi mi tu s pusou pootevřenou:
Tvé:
"už nikdy neříkej.... (anebo jo... :)))" a
Mé:
"slovech někdy zmatených"
Víc polopaticky už neumím. :))
Salo:
Chápu že po opulentní konzumaci vybraných lahůdek, naší firmou dodaných až do ateliéru pod hvězdami, (mimochodem dodnes nezaplacených) Ti přišla chuť na chléb a sůl.
Ale neboj, to rychle přejde.
Valéry, jasně, to jsem tedy pochopila stejně! :))
Ale lekla jsem se...no... :)
Vidím Mamlakat,
že těmito slovy:
"či slovech někdy zmatených,"
jsem Tě skvěle vystihl. :o)
sůl!!! je všechno co k životu potřebuji :-)))
číst Tě!!! a posolený krajíc...:)
nádhera