Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBajda
Autor
Majký
Bylo nebylo jedno království kde se lhalo a podvádělo, jak jen to šlo.
V hlavním městě bydlel náš hrdina. Jmenoval se Bajda a byl tak prolhaný a tak moc si vymýšlel, že ho už lidi nechtěli poslouchat. Kluci v okolí mu ale záviděli, protože jakmile přijela do města nějaká dámská návštěva, hned je všechny ukecal a sbalil. Kluci na něj už hodněkrát šili boudu, že mu rozbijou hubu a podobně, ale nějak se z toho vždycky vyvlíkl a hlavně, nikdy si nevzali roubík a ty jaho kecy se nedaly poslouchat. Kluci ale věděli že je to známý kecal a tak ho vždycky nechali, protože všechny dívky vždy poznaly jakej je a rozhodly se, že normální kluk z města bude lepší a na Bajdu potom strašně nadávaly.
Já jsme Bajdu poznala a byl to na první pohled krásný kluk. Hned my bylo divný, že holky v jeho okolí na něj buď nadávaly nebo jej zbožňovaly. Začalo to nevinně šla jsem se na něco zeptat, slovo dalo slovo a doprovázel mě už k mému domu. Tak to šlo den co den - letmé dotyky, pohledy, zkrátka láska jakou jsem si přála. Pak to ale přišlo! Jednou si Bajda myslel, že už spím a tak šel na procházku s jinou. Jak už to tak bývá mě se chtělo na záchod a když jsem se vracela do pokoje, uslyšela jsem pod okny hlasy. Vyhlédla jsem opatrně ven a uviděla je (byli tak drzí, že se ani nesnažili zatloukat). Hned mi bylo jasné co se děje a tak jsme si řekla, že je to debil a vykašlala jsem se na něj. Od té doby všude říkám Bajda - Majký je debil holkař a ke všemu strašnej kecal! Vymete kdejakou hospodu, aby měl šanci, že nekoho sbalí.
Tento příběh je smyšlený, ale něco podobného se mi s Bajdou přihodilo a myslím že nejsem jediná. Schválně Bajda kdo jsem?