Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebojím se
21. 04. 2001
5
0
1353
Autor
zklamaná
Chci jít ven,ale bojím se lidí
Chci si zapálit,ale bojím se rakoviny
Chci pít,ale bojím se kocoviny
Chci se milovat,ale bojím se lásky
a v tuhle chvíli chci umřít,...
...ALE...bojím se
Huckleberry
28. 09. 2001
Radši umři hned, protože jednou to stejně příjde a ty vyplýtváš moc strachu. Já ti poradím: skoč banjee z nízkýho mostu do mělké, ale divoké řeky s dlouhým (relativně) provazem omotaným kolem krku. To máš 400% jistotu.
Milovat, to chce odvahu, hodne odvahy!!
Bojim se milovat, ale bojim se toho co prijde potom...?
Preju ti odvahu!!!
Ten Cain to nejsem já.....
Udělej co cheš a ser na všechny ´ale´ a ´co kdyby´.....
Ňáký situace a příležitosti přídou jen jednou......věř mi....
Mistr v propáslých příležitostech (viz U Cikána teď v sobotu na koncertu Epiphanie...)
takovyhle pocity ma nekdy asi kazdej,ale jestli mas tohle v sobe a zijes s tim den za dnem,ja takovy lidi znam,stane se z tebe uplne jinej,nejistej clovek,kterej si stesti zaslouzi,ale nemuze a ani neveri tomu,ze najde cestu,jak z toho ven..ty ji ale urcite najdes..verim tomu..
coney_island_baby
22. 04. 2001
Tak tohle se mi nelíbí, kvůlu téhle větě "Chci se milovat, ale bojím se lásky."
ALE!!!!! No tak, bojuj děvče, bojuj!!!!!!!!!!!! *
... je dobře, že takové malé "ale" je na světě !