Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTříšť s grandiozní barvou
Autor
barboreta
rychlý zásah do srdce...............................................
copak to nevidíš? - nevidíš, že jsem snílek?
a mé svatební šaty? v bílé si mě můžeš tak akorát jen představit....(tato představa zdá se mi býti poněkud směšná..)
až se opět setkáme, uvidíš mě jako nevěstu v RUDÉM.
a do očí se ti nepodívám, protože bych musela začít plakat.......a já mám nerada rozmazanou řasenku....
budu se na tebe usmívat a řeknu ti, že Tě miluji.....-ale toto představení bude až po obřadu!
možná vznikne skandál-o to to bude směšnější..
......snad to někomu bude připadat jako divadelní představení ? -žánr : KOMEDIE. nebo raději tragédie?
vyber si co chceš.
.......................................................................................................................................................
hledala jsem Tě mezi skupinami lidí a byla jsem vždycky zklamaná nad neúspěchem....
tak jsem šla na toalety a potají mluvila se zrcadlem..........
....................................................................................................
snažím se rychle sesbírat vzácnou tříšť..
............................................................................
láska k Tobě je stejně naivní jako mé pokusy pěstovat žížaly v akváriu.......
...............................................................................................................................
a tříšť ze srdce?...............ta má grandiozní barvu.