Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHnus nebo špatný žert?
03. 04. 2007
2
14
1274
Autor
Kirke69
Narazila jsem na své pouti internetem na tento rádoby vtipný článek. Ale psy nekonzumuji a tak jsem v rozpacích. Je to hnus a nebo je v umění dovoleno vše? Kde jsou hranice? Pro mne velmi nepříjemná událost.
14 názorů
proti gustu žáden dišputát
príspevok hodný pokecu, chatu, debaty
ale ináš zavináč
prečo to tu je?
veď vieme, že iný kraj iný mrav aj nemrav
koľko ľudí
toľko enchutí aj chutí
holt ale myslím, že existujú i nechutnejšie pokusy o literatúru ... neliteratúru
keď tu začneme všetci prezentovať to, čo nám dvíha žalúdok
juchuchuuuuuuu
to sa teším
to tu bude stoka ....
ceder_john
03. 04. 2007
A jak bych jinak měla upozornit na tu nechutnost? Napsat tu, že někde něco je a neříci kde? Ostatně, chci jim tam naspat svůj komentář a nejde mi to odeslat. A to jsem se tam jinak rozohnila :-)
A jak bych jinak měla upozornit na tu nechutnost? Napsat tu, že někde něco je a neříci kde? Ostatně, chci jim tam naspat svůj komentář a nejde mi to odeslat. A to jsem se tam jinak rozohnila :-)
Mně se to dotklo, pro mne to událost je, i když negativní. Samozřejmě, každý na to máme jiný pohled, na kulturu, na filosofii umění. Jak říkával už Schopenhauer, umění není pro konzumaci všech dvounožců...
ceder_john
03. 04. 2007
udalost jak prase, to se musi uznat....
neni to spis neco jako "internetove odkazy" neb tak neco??
Jenže to není ani tak o konzumací psů jako spíše nechutná provokace...myslím, že je to pokus o literaturu, ovšem na toto téma se nežertuje? Nebo neexistuje TABU?