Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýstava fotek "Bestii navzdory"
02. 05. 2007
0
19
2899
Autor
Abyss
19 názorů
a to jsme si to snad měli nechat ujít? samozřejmě, že jsme byli i nahoře, i když Kubu (teda asi chikvadrata, že) asi málem odradil takový ten první obraz co byl vidět hned po vstupu - ten obrovský opřený o samotné varhany=)
jo jo dík za návštěvu :) ale nejsem si jistá, byli ste se podívat i nahoře u varhan? :))
jj, dik, kdybych si to přečet, nebyli bychom tam už ve tři=) a výstava je super, všem moc doporučuju!
Bestie je můj pes
je to ničitelka, tak proto bestii navzdory, taková výstava okousaných fotek
jt - jen tak, bylo to pro mne úsměvné a jsem se chtěla o úsměv podělit :c)
pokud to obtěžovalo - omlouvám se.
no toto - ono se něco koná navzdory mně? příjdu si teď trošku jako Villon - nádhera ;c)
Pišta_Hufnágl
03. 05. 2007Pišta_Hufnágl
03. 05. 2007
Probudilas ve mně zvědavost, ale musím se zeptat: Nebude to moc smutné? (Ať vím, na co se mám připravit.)
ohooo huraaa! tak to ja nekdy prasknu do bot a priletim: ) skoda ze jen v pondeli, 14. delam v pze prijimacky.. tak jó!