Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNočné slnko
09. 05. 2007
4
53
4543
Autor
Jakubisko
počkám až se na obzoru
vynoří jasné hvězdy
abych mohl vidět
tvůj zastřený pohled
když ti ochutnávám vnitřnosti...
cítím tě po celém vesmíru
a žhavé doteky ti spalují prsa
zatímco mi křečovitě
a přesto tak jemně a důvěřivě
trháš vlasy i s kořínky
napadají tě krásné verše
když ležíš mi na hrudníku
na tváři se leskne naše láska
a únava mě v tobě střídá
já však počkám až se na obzoru
vynoří ranní slunce
abych mohl vidět...
abych se mohl dívat...
ale ještě předtím mne
prosím, naposledy nech
ještě jednou přivonět...
vynoří jasné hvězdy
abych mohl vidět
tvůj zastřený pohled
když ti ochutnávám vnitřnosti...
cítím tě po celém vesmíru
a žhavé doteky ti spalují prsa
zatímco mi křečovitě
a přesto tak jemně a důvěřivě
trháš vlasy i s kořínky
napadají tě krásné verše
když ležíš mi na hrudníku
na tváři se leskne naše láska
a únava mě v tobě střídá
já však počkám až se na obzoru
vynoří ranní slunce
abych mohl vidět...
abych se mohl dívat...
ale ještě předtím mne
prosím, naposledy nech
ještě jednou přivonět...
53 názorů
krč osmorukých obrov....
tvoja báseň sa zdá byť možno aj lapšie ako ta moja :)) a ďakujem za ňu
sak ja netvrdim ze tato basen je naj na svete, ja predsa pisala hned v uvode svoje...
krempi, ale jo..., jen to vyjádření mi úplně nesedne, to se stává..... :-)
krempi, ale jo..., jen to vyjádření mi úplně nesedne, to se stává..... :-)
je to metaforicky psano...myslim ked mas fantaziu a predstavivost a co ja viem co ece tak pod tymto dielom si dokazes predstavit neuveritelne milovanie
Krempi: hmmmm, tak proti tomu bych nebyla... .-) Ovšem nějak mi tento popis nesedne k "vytrhávání vlasů" i s kořínky.... :-))
trhanie vlasov neznamena ze ich aj skutocne vytrhneaj ked stava sa mno :-)
...tak jemne zozadu na krku hladit...pak vziat pomedzi prsty vlasky a nadvihovat a obcas necakane pevnejsie chytit a tahavym pohybom masirovat vzadu hlauku a ona sa bude zaklanat azadat ece viac...ufff...mno nic idem čurať...
No to vidim....ještě tě musim naučit hledat erotiku v trhání vlasů :o)))
Ne, něčemu pořád ještě nerozumím, máš pravdu. Proč taky myslíš, že tam jsem? :-) Tam se dá učit pořád......
No a teď koukám že si v klubu "Erotika v poezii"... co tam děláš? vůbec tomu nerozumíš!!! :-D
Já nevim.. :-) a na tom vpodstatě nesedne- mně tam jen to "jemně a důvěřivě" nesedne- tečka.
Já nevim.. :-) a na tom vpodstatě nesedne- mně tam jen to "jemně a důvěřivě" nesedne- tečka.
Hm.. to bolí pěkně.. náhodou... :-)
A já si s tím "jemně" spojila, že pomalu.. asik by to muselo bejt rychle a nejemně, aby to nebolelo, ale nevim, já jen teoretizuju......
ty mě štveš, když tě někdo sjede žhavým pohledem, tak to taky "pěkně nebolí"...a vytrhávání vlasů v jisté situaci taky nebolí...:))
ahaaa, to sem nevěděl, že když si strčim prst do zadku, tak ten zadek zevnitř je tělesná tekutina. dík za poučení :-P ))
Jakubisko..., no asi vidíme to, o čem píšeš- spalování, vytrhávání vlasů (představuju si, že když je to jemně, tak to musí pěkně bolet.. :-)), vnitřnosti...
a vniřnostma se nazývají vnitřní orgány, jestli o tom nevíš..- to ostatní jsou tělesné tekutiny.. .-)
Jakubisko..., no asi vidíme to, o čem píšeš- spalování, vytrhávání vlasů (představuju si, že když je to jemně, tak to musí pěkně bolet.. :-)), vnitřnosti...
brrr, vytrhávání vlasů...., vnitřnosti... příliš jemná nálada na bolest.. :-)
with milk, please
12. 05. 2007sestricka.slunicko1
12. 05. 2007mořský koník
11. 05. 2007
vidis Kibik? ked som vravela o tom minule pamätas? tak je to presne ono :-*
Mohu říct, že si mě dostal, páč to bych od tebe asi nečekala :-D...máš bod ;-))
co máte na vnitřnostech? vnitřnost je to co je uvnitř člověka přece......není to jen slezina a ledvina!! ;)
mno neee ne me prani...ono to kubik ma v sebe tie oneee...vlohy...ja to v nom jen probudila nic vic ozaj... a co sa basni tyka- jak uz vravela, je sice nevycibrena ece ale...wow...