Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA už žádné smutné! Dohodnuto?
10. 05. 2001
10
0
2201
Autor
Eternal
Tři řady zaslzených veršů
Se táhnou napříč věčností.
Tři zásahy do křehkých Terčů
Šípem beznaděje – Krutostí.
Vidím Tě prosit, brečet naříkat.
Je mi Tě hrozně líto :o(
Chtěl bych Ti pomoci.
Kéž bych směl pomoci.
Kéž by Ti bylo pomoci
Pohleďte:
Ona je smutná a Ví to! :o(
Jsem obchodník s balzámem na duše,
A Tvá rozbitá je.
Přinesl jsem nůše – hojivých mastí.
Některá pomoci může – nevěřím že Tě to spasí :o(
Uzdravíš se mi, viď? :o)
Brzo!
A pak budeme spolu
Navěky.
A už žádné smutné! Dohodnuto?
Kéž bys u měl taky mě vyléčit. Moje duše je rozmlácená napadrť. Jinak slušný TIP
Libi:o).....sama jich pouzivam spousty....:o)Nahrada za zbytecny slova:o)Ale do basne se mi nejak nehodi....
I kdyz do tehle snad ano...nema se tu smutnit....tak proc ne:o)
Konstantinidisová
26. 05. 2001
Tebe nemá cenu léčit, ty si lubuješ v tom, v čem jsi :o) Dík za tip. já to vyřídím.
ahoj Eternale. Koukám, že od doby, kdy si se tu objevil poprvé, se tvoje tvorba o několik tříd posunula. Tohle je fakt dobrý.
Laďo, myslím, že od té doby co jsem se tu objevil jsem toho moc nenapsal...:o) Dlouho jsem Tě nečetl.. neviděl.
... tohle dílko mi připadá, jako bys ho psal mnohem dříve... asi se pletu, ale vrátilo mne to zpátky do minulosti...
...Tvé masti jsou, Etííí, velice léčivé a i mne uzdravily a .. a já Ti, Etíí, za vše moc děkuji...
... snad (a já v to věřím) podaří se Ti vyléčit i toho, komuž je tato báseň určena...
SlečnaMezková
10. 05. 2001
Codíí, díky, jsem rád, že jsem mohl pomoci, a můj balzám byl účinný :o)
SM, taky dík.
Papája, co to je mast z papáji?
Smutku, klidně si dej pohov :o)))
... nebýt Smutku, asi by lidé nikdy nepoznali tu pravou chuť Štěstí a Radosti, takže Ti Smutku děkuji :o)))
...kdyby noci nebylo, nikdy by lidé den neviděli den :o))
...je to moc pekny Ete...fakt...
uz zadne smutne...
dohodnuto...
***!