Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedivotvorca
25. 06. 2007
2
17
1368
Autor
divotvorca
Prečo sa vždy letiaci lúč zlomí?
a so šumom vtečie farbám do lona?
tisícky kilometrov od reality..
úbohy tuláčik chytajúci koniec dúhy márnych snov
veď šťastie leží v tvojích rukach.
a so šumom vtečie farbám do lona?
tisícky kilometrov od reality..
úbohy tuláčik chytajúci koniec dúhy márnych snov
veď šťastie leží v tvojích rukach.
17 názorů
zdá sa mi to akési nesúrodé... ako začiatok jedného a koniec iného diela... neviem...
bajron!!dostaneš na holú!!diakritika musí byť a vodka!teda bodka:-D
marti,klíďo píďo..ak to bude večer,na chvíľu sa utrhnem..)
nene bol som to ja...klonim hlavu prepac!:)ved uz pisem aj ja..aj ked to striedam ale tak vzal som si to k srdcu a divotvorca tiez ako vidim:)
bajron! já myslela že už sem tě kdesi přesvědčila!?! nebo to bol dakto iný? :oD
diakritika je třeba - já ten svůj proslov znova hledat nebudu, ale nejsou to smsky!!! važte si svých čtenářů aj svých děl, himbajs!!!
:o)
Sarinka tu bude asi středa čtvrtek a nevím jak dlouho, fajo... :o)
kludne pis bez diakritiky...mne to nevadi:)
nedaj sa ovplivnit fajom ani pani redaktorkou:)
divotvorca
01. 07. 2007
Pani redaktorka odkazuje, že sa máme domluvit sami.
Vraj sa snáď nezníži na našu úroveň, ke´d už je tá redaktorka, včil... :-)))))
Divotvorca, tak si tipnem, no....
divotvorca,nesmieš byť lenivý!!no no no;-)
Sarinka,veď dojdi no..
marti,bude párty?:-DDD
divotvorca
01. 07. 2007
Sarinka, ty přijeď co nejdřív do Brna, ať si možeš podat ruku "so strapcom" fajom :o)
Tiež mi tam chýba to "t", pani redaktorka. Iný zmysel mi to slovo nedáva :)
z názvu ti uteklo T... bez diakritiky se to trochu hůř čte... přivolám někoho se slovenštinou pro jistotu... :o)