Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHistorie se opakuje nejen v Sumeru
01. 07. 2007
4
13
1812
Autor
Kvíteček_něžný
Před časem jsem tu já, děvenka moje starostlivá, zahlédla něco o historii písmáka.
A dnes, když jsem šla do města pro šafrán a trochu toho zázvoru... tedy vlastné když jsem hledala na google, na mě taky kus histori vypadlo.
Tedy, přatelé archeologové amatéři, čtěte a nedivte se ničemu - kousek zaznamenaného času z roku 2003, kdy mimo jiné vznikl server literra.
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=92926
13 názorů
že já dycky když se sem vlezu podívat, tak narazim na nějaký vyhlazování :))
Kvíteček_něžný
02. 07. 2007
mno.. tak tohle mots taktni od Velly nebylo..
le slibuju.. Jurasku.. ze Ti to woboci i s koutama poradne zkontroluju.. a pridam navrch kopets tvarickovejch..:-)) pac na celo vazne nedosahnu..:-)
Dylej.. mno poucny v jednom smyslu.. ze co kdysi vedeni smrdelo.. to mu ted voni. A s tim udelame co?.. s tim udelame prt..:-)) muzem si akurat povzdechnout.. a ze ja tedy povzdechavat budu a budu a budu.. a dupy dupy dup..:-) nelibi se mi to proste mno..
Pokec
Lyryk: "Mirosláwku, z tvé dnešní básně mne úplně mrazí."
Mirosláwek: "Lyryku, mě mrazilo z té, co jsi napsal vloni 16. listopadu."
Lyryk: "Tuhle jsem si vzpomněl, jak to bylo hrozný, když sem ještě chodili lidi."
Mirosláwek: "Fuj, to mi ani nepřipomínej. To bylo strašný. Jednou se mi o tom zdálo, hrůzou jsem se probudil a měl jsem úplně promočený prostěradlo."
Lyryk: "Potem?"
Mirosláwek: "Bohužel něco horšího."
Lyryk: "Nicméně, všiml jsem si, že v tvé nové básni je silný antagonismus."
Mirosláwek: "Vážně?"
(holt starý fláky jsou hezký .. :-))))) )
(a poučný ...)